FANDOM

Lekcja chińskiego
Lekcja chińskiego
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Chińska Bujda
Wykonawca: Alejandro, Blaineley, Chrisa, Cody'ego, Duncana, Heather i Sierry
Gatunek: pop, ragtime
Długość: 01:34
Wideo
Totalna Porażka w Trasie♫♪ Lekcja Chińskiego♫♪(piosenka nr 23)01:34

Totalna Porażka w Trasie♫♪ Lekcja Chińskiego♫♪(piosenka nr 23)

Lekcja chińskiego (ang. A Chinese Lesson) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Chrisa, Blaineley, Heather, Alejandro, Duncana, Cody'ego i Sierrę. W polskiej wersji piosenkę wykonują Łukasz Talik, Paweł Ciołkosz, Marcin Przybylski, Monika Węgiel, Michał Głowacki, Anna Sroka i Dorota Furtak.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez prowadzącego reality show oraz szóstkę uczestników trzeciego jego sezonu podczas wyzwania na jedzenie. Pokazuje słuchaczom, jak prosta i szybka jest nauka chińskiego podczas pobytu w Pekinie, prezentując przy okazji specjały lokalnej kuchni, które dla większości są nie do przełknięcia. Cechują ją rytmy dalekiego wschodu i melodyjność. Piosenka pojawia się w odcinku Chińska Bujda.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka, Chris przeprowadza króciutki kurs języka chińskiego, prezentując przy okazji chińskie dania, których uczestnicy muszą spróbować. Wszyscy uczestnicy poza Sierrą i Cody powtarzają słowa wypowiedziane przez prowadzącego. Podczas piosenki Sierra pije z porcelanowego czajniczka ogromną ilość czerwonej chińskiej herbaty, która ma wzmocnić miłość do Cody'ego.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest drugą piosenką, którą wykonał Chris.
  • Jest ostatnią piosenką, którą zaśpiewała Blaineley przed wykonaniem Skoku Wstydu wspólnie z Courtney.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki