Fandom

Cartoon Network Wiki

LeShawna

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
LeShawna
WelcomeLeShawna.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 57
Dubbing: Novie Edwards (oryginalny)
Monika Ambroziak (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: LeShawna
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Matka
LeShaniqua (kuzynka)
Przyjaciele: Bridgette
Beth
DJ
Geoff
Gwen
Harold
Justin
Katie i Sadie
Lindsay
Owen
Trent
Tyler
Wrogowie: Alejandro
Courtney
Duncan
Eva
Heather
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: taniec
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

LeShawna – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Monikę Ambroziak. Jeden z 24 zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia LeShawny rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi osobami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego. Pojawiła się tam jako trzynasty uczestnik programu. Została członkinią drużyny "Wrzeszczących Susłów". W drugiej części odcinka, podczas pierwszej części wyzwania kłóciła się z Heather, która nie chciała skoczyć z klifu, ponieważ nie lubiła moczyć sobie włosów. W wyniku konfliktu LeShawna wrzuciła buntowniczą dziewczynę do bezpiecznej strefy. Później zaśmiała się z Beth, która bała się skoczyć z klifu. W trakcie budowy basenu akceptowała przeprosiny od Heather. Pomogła innym wygrać wyzwanie. W drugim odcinku Wielkie spanie była jedną z osób, które usnęły podczas wykonania zadania związanego z wytrzymaniem bez snu.

W trzecim i czwartym wyzwaniu (odc. Awantura przy grze w zbijaka i Niezbyt sławni) jej drużyna uległa "Zabójczym Okoniom". W piątym wyzwaniu (odc. Kiepskie) jej zespół prawie został pokonany przez rywali. Jednak gdy za zgubienie Katie i Sadie drużyna "Okoni" została zdyskwalifikowana, LeShawnie i jej drużynie udało się wygrać wyzwanie. W szóstym było jeszcze lepiej (odc. Czynnik fobii). W trzech kolejnych wyzwaniach (odc. W górę strumienia, Paintball i polowanie na jelenia oraz Jeśli nie możesz znieść upału…) jej zespół znów uległ rywalom. Jednak w trzech kolejnych udało się im ich pokonać (odc. Komu możesz zaufać?, Podstawy naprężenia i Ekstremalna tortura).

Po rozwiązaniu drużyn w czternastym odcinku programu Drugie śniadanie obrzydzeniowości działała indywidualnie. W piętnastym odcinku Bez bólu nie ma gry pokonała Evę w pojedynku na kawałku drzewa sosnowego. Podczas zadania w odcinku Szukać i nie zniszczyć zaatakowały ją aligatory niszcząc jej ubranie. W odcinku Przednia zabawa została przypadkowo wzięta na przejażdżkę rowerową przez Izzy. Kontynuowała swoją walkę o 100 tysięcy dolarów aż do odcinka Ekstrawaganckie Obozo-jmaie, w którym została przypadkowo przegłosowana i dołączyła do reszty uczestników bawiących się w pięciogwiazdkowym hotelu Playa Los Przegranos. Powróciła w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę! na ogłoszenie wyników. W odcinku specjalnym szukała walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 innymi osobami dostała się na drugi sezon programu, gdzie w dwóch pierwszych odcinkach (Uwaga, potwór! i Poszukiwanie kosmicznych jaj) działała indywidualnie. Dopiero w odcinku trzecim została członkinią drużyny "Trzeszczących Żarów". Wyeliminowała Trenta w odcinku 3:10 do Obłędowa, Izzy w odcinkach Zamieszki na planie i Pełny dramat oraz Owena w odcinku Ocean ośmiu, lub dziewięciu.

Niestety jej drużyna zaczęła stopniowo się zmniejszać. Najpierw opuściła ją Gwen (odc. Wypożyczona kuchnia szefa), potem z dalszej wycofał się DJ (odc. Projekt piaskowa czarownica), a na końcu z programem pożegnała się Heather (odc. Dzieci za milion dolarów). Ostatecznie opuściła program w odcinku Super Haro-ld, uplasowała się na ósmej pozycji. Powróciła w dwóch ostatnich odcinkach drugiego sezonu programu (Bunt w studiu i PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?), gdzie pojawiła się na ostatecznym starciu pomiędzy Duncanem i Beth oraz na ogłoszeniu wyników. W odcinku specjalnym jechała autobusem drużyny "Totalnej Porażki".

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 innymi uczestnikami zakwalifikowała się na Totalną Porażkę w trasie. Tym razem została członkinią drużyny "Zwycięzców". W pierwszym wyzwaniu poszło jej i jej zespołowi kiepsko, ponieważ zajęli ostatnie miejsce i ulegli dwóm pozostałym drużyną. Jej drużyna zaczęła z odcinka na odcinek się zmniejszać: najpierw opuścił ją Ezekiel, potem z dalszej gry wycofał się Harold, a na końcu z programem pożegnała się Bridgette. Ostatecznie przez Alejandro wyleciała z programu w odcinku Spoliczkowana Rewolucja, gdzie pod koniec odcinka została zaatakowana przez kozę. Pojawiła się również w podsumowaniach, dwóch przedostatnich oraz w finałowym odcinku Aloha, Finał! na ogłoszeniu wyników.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

LeShawna odgrywała również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! podczas przeprawy jachtem tańczyła z DJ-em i Haroldem obok całujących się Duncana i Gwen oraz odczuwającej brak emocji Evy.

Charakterystyka Edytuj

LeShawna jest jedną z uczestniczek animowanego reality show. Jest lojalną, troskliwą i czarnoskórą dziewczyną. Jest również wolontariuszką zbierającą pieniądze na rzecz nastolatków pochodzących z ubogich domów. Potrafi nazywać innych zawodników m.in. "Skarbem", "Miśkiem" lub "Cukiereczkiem". Ma swoją kuzynkę LeShaniquę, która pojawia się w jednym z odcinków drugiego sezonu programu. Jej najlepszymi przyjaciółmi są m.in. Gwen, Harold, Owen i Tyler. Często pomiędzy nią a Heather dochodzi do sprzeczki.

Wygląd Edytuj

TDA DIY Char Leshawna.png

LeShawna jest wysoką dziewczyną i ma średnią budowę ciała. Jest czarnoskóra, ma długie czarne włosy związane w koński ogon i brązowe oczy. Jej usta są pomalowane szminką o kolorze czekolady. Nosi zwykle beżową bluzkę z czterema czerwonymi jabłkami lub pomarańczami, szaro-niebieskie spodnie i brązowe skórzane sandały.

Natomiast na zadanie eliminacyjne i kąpiel w luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos jednoczęściowy kostium kąpielowy z żółtą pisaną literą "L" na piersi. Strój uzupełniają duże, beżowe i okrągłe kolczyki.

Cytaty Edytuj

Ogólne Edytuj

"Kurczę. Niezłą ma przeponę."
― O Lindsay, która z krzykiem zobaczyła karalucha; odc. Miejsce takie sobie
"Dziewczyno, gadasz do głośnika, a to nie wygląda zbyt dobrze."
― Do Gwen.
"Wybacz, Haroldzie."
― Podczas wykonania Cichej piosenki.

O LeShawnie Edytuj

"Hej, to nie fair! Przecież ta papuga nawet nie zna Leshawny."
Trent podczas głosowania na Playa Los Przegranos; odc. Ekstrawaganckie Obozo-jmanie
"Co kombinujesz z Leshawną? Podnosisz moralę wroga? Nieładnie."
Noah do Alejandro

Ciekawostki Edytuj

  • LeShawna podobnie jak Blaineley, Sierra, Zoey, Anna Maria oraz Katie i Sadie jest jedną z uczestniczek, które noszą kolczyki.
  • Jest obok Bridgette, Evy i Beth jedną z osób, które mają włosy związane w koński ogon.
  • Jest jedną z pięciu uczestniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą jednoczęściowe stroje kąpielowe.
  • Według kuzynki LeShawny, zawodniczce nigdy nie zdarzało się płakać publicznie. Jednakże LeShawna rozpłakała się na wizji kilka odcinków wcześniej, podziwiając występ Duncana na prowizorycznie zmontowanym planie filmowym.
  • Największym marzeniem LeShawny jest zdobycie miliona.
  • Jest jednym z ośmiu zawodników, którzy są czarnoskórzy. Inni to B, Cameron, Lightning, Jasmine, DJ, Beardo oraz Leonard.
  • Leshawna oraz Harold mieli mieć swój gościnny występ w 4. sezonie, jednak twórcy postanowili pozbyć się ich w ostatecznej wersji.
  • Włosy zawodniczki są bardzo podatne na wilgoć – jej fryzura zmienia się w wielkie, puszyste afro.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Trzeszczące Żarówy
DJDuncanHaroldGwenHeatherLeShawna
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki