Fandom

Cartoon Network Wiki

Lazlo

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lazlo
Lazlo.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: Przygoda z pasożytem
Ostatni odcinek: Pstrągi z odległej galaktyki
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 115
Dubbing: Carlos Alazraqui (oryginalny)
Tomasz Bednarek (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Lazlo
Przydomek: Małpiszon
Laz
Rasa: małpa
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Raj
Zgrzyt
Samson
Lemingi
Chip i Skip
Dave i Ping-Pong
Skradacz
Patsy Smiles
Nina Neckerly
Śliniak
Wężuś
Wrogowie: Drużynowy Lumpus
Edward Dziobak
Greta
Miejsce zamieszkania: Obóz Nerka
Pochodzenie: brazylijskie
Alter-ego:
Specjalność: harcerz z Zastępu Groszków
Harcerz Lazlo

Lazlo – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Tomasza Bednarka. Główny i zarazem tytułowy bohater kreskówki. Jest jednym z harcerzy z Zastępu Groszków.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Lazlo rozpoczyna się w odcinku Przygoda z pasożytem. W tym odcinku zaprzyjaźnił się z minogiem morskim nadając mu imię Lamar. Lecz gdy okazało się, że urodziły mu się dzieci, zmienił imię na Lamaria. Wraz z przyjaciółmi rywalizował z Zastępem Wiewiórek o bajoro poprzez wysiadywanie szyszek (odc. To nie piknik). Pomagał Rajowi w nauce pływania (odc. Nauka pływania), uczestniczył w zajęciach ratowniczych (odc. Groszki są z Marsa) i organizował balangę w stołówce Obozu Nerka zwaną PotańcoHulą Bahulą (odc. Niebezpieczne związki).

W odcinku Klub Niczego, gdy jego wróg – Edward Dziobak – zabudował Klub AntyLazlo, postanowił się na nim odegrać i zbudował Klub Niczego. Opiekował się Śliniakiem (odc. Plująca lama) i Wężusiem (odc. Oczy węża). W odcinkach Gokartowe szaleństwo i Ślimaczon pomagał Skradaczowi w bardzo trudnych sytuacjach. Przepowiadał innym przyszłość jako Madame Lazlo (odc. Perukowiednia). Sprzedawał swoim przyjaciołom pyszne hot-dogi (odc. Hot Dogowe Groszki). Rywalizował z Edwardem na portki (odc. Wojna na portki).

Sezon 2 Edytuj

W pierwszym epizodzie pierwszego odcinka drugiego sezonu Strachów czas, choć w obozie panuje lato, bawił się w "cukierek albo psikus". W odcinku Paciorki albo figa czyścił dno Jeziora Jeży. Razem z Rajem i Zgrzytem oraz bliźniakami przebrali się za rodziców Lumpusa, gdy odkrył, że ci nie mogli się pojawić u niego na Dniu Odwiedzin (odc. Odwiedziny). Stał się członkiem Klubu Nerki-Ki jako Mydełko Fe (odc. Klub Nerki-Ki). Pomagał swojemu drużynowemu w poszukiwaniu odznaki pomocnej dłoni (odc. Pomocna dłoń). Uczestniczył w zawodach przeciągania liny (odc. Zakochanie), budowie wieży z fasolek (odc. Krzywa wieża Groszków), szukaniu zwierzęcia (odc. W poszukiwaniu Snipe'a), wycieczce na stok (odc. Groszki na stoku) i teście sprawności (odc. Test sprawności).

Sezon 3 Edytuj

W odcinku Początek lata, koniec obozu razem z Rajem, Zgrzytem i Patsy uratował Obóz Nerka z pomocą Dżina Grocha. Uczestniczył w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami), dodatkowych zajęciach w stołówce (odc. Tajemne tipi) i ćwiczył przygotowanie do parady (odc. Z miłości do parady). W odcinkach Polowanie na Samsona, Pełzający obóz, Pierwsza wojna piachowa, Niedźwiedzia przysługa i Kto się zajmie Gretą? rozwiązywał problemy u innych osób jak np. Siostra Leslie czy Samson.

Sezon 4 i 5 Edytuj

W odcinku Walentynki zrobił dla Patsy kartkę walentynkową. Próbował złapać jaskiniowca sprzed 20 tysięcy lat (odc. Jaskiniowe plotki). Pojedynkował się podczas wycieczki z Edwardem (odc. Walka wycieczek). Usiłował zmienić nazwę obozu na "Obóz Renka", jednak mu to nie wyszło (odc. Obóz Renka). Opiekował się niemowlęciem (odc. Dziecko w obozie), świętował wraz z resztą kolegów z Zastępu Boże Narodzenie (odc. Na ratunek świętom) i walczył z kosmitami o życie innych (odc. Pstrągi z odległej galaktyki).

Charakterystyka Edytuj

Lazlo jest główną i zarazem tytułową postacią w kreskówce. Jest małpą brazylijską i jednym z harcerzy, który nie trzyma dyscypliny i przysparza innym wielu kłopotów. Uwielbia się bawić, rozpalać ogień poprzez pocieranie łokciami i dokuczać Drużynowemu Lumpusowi, który ma przywódcze ambicje, oraz naruszyć ustawiony przez niego porządek. Jest członkiem Zastępu Groszków, do którego nasz bohater należy.

Jego najlepszymi przyjaciółmi są: cierpiący na owadofobię hinduski słoń Raj, małomówny nosorożec Zgrzyt, świnka morska Samson, Lemingi, żuki Chip i Skip oraz nury Dave i Ping-Pong. Często spotyka się z mangustą Patsy i żyrafą Niną. Ta ostatnia pomaga mu w trudnych sytuacjach. Jest nielubiany przez swoich wrogów: dziobaka Edwarda i aligatorzycę Gretę. Uwielbia wycieczki autobusowe, smażenie pianek i zabawy z przyjaciółmi.

Wygląd Edytuj

Lazlo jest najwyższy z trójki mieszkańców Chatki Galaretka i średnim harcerzem w drużynie. Jego futro jest pomarańczowe. Ma również czuprynę na głowie. Jego codzienny ubiór to: beżowy mundur harcerski, beżowa czapeczka z niebieskim paskiem, czerwona apaszka z pomarańczowym nadrukiem i czarnymi literami BS z tyłu oraz czarne skarpetki i buty przypominające jego nogi. Na lekcje pływania zakłada zielony kostium kąpielowy z pomarańczowym paskiem na dole.

Cytaty Edytuj

"Dzięki za chleb bananowy!"
― Do swoich rodziców, odc. Odwiedziny
"Zostawiłem Lumpy'emu małą niespodziankę."
― O Drużynowym Lumpusie po tym, jak usnął, odc. Odwiedziny
"Nie wiem, dokąd ucieknę, kiedy wulkan wybuchnie."
― odc. Klub Nerki-Ki
"Trzasnąłem się po hawajsku."
― odc. Klub Nerki-Ki

Ciekawostki Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki