Fandom

Cartoon Network Wiki

Lamar

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lamar/Lamaria
Lamar.jpg
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Przygoda z pasożytem
Liczba odcinków: 1
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Lamar/Lamaria
Przydomek:
Rasa: minóg morski
Płeć: samica
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Lazlo
Wrogowie: Edward Dziobak
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Harcerz Lazlo

Lamar/Lamaria (ang. Lamar/Lauren) – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo. Jedno ze zwierząt, które zaadoptował Lazlo.

Historia Edytuj

Historia Lamara pojawia się w odcinku Przygoda z pasożytem. Pewnego dnia w Obozie Nerka, do głowy Lazlo przyczepił się minóg morski, co bardzo przeraziło resztę obozowiczów. Ten się z nim zaprzyjaźnił i nazwał go Lamar. Jednak następnego dnia jego ulubieniec poprzez wysysanie krwi stał się coraz większy i cięższy. Za namową Raja, Lazlo postanowił go zawieść z powrotem do wody, lecz wózek wciągnął go tam ze sobą. Po wylądowaniu nad powierzchnię Jeziora Jeży odkrył, że nie było ulubieńca, i rozpłakał się z tego powodu. Gdy zobaczył, że dzieci jego ulubieńca przyczepiły się do reszty, był szczęśliwy i zmienił jego imię na Lamaria, ponieważ była to samica minoga morskiego.

Charakterystyka Edytuj

Lamar jest postacią występującą w jednym odcinku serialu Harcerz Lazlo. Jest jednym z trójki zaadoptowanych przez Lazlo zwierząt. Występuje tylko w odcinku Przygoda z pasożytem. Początkowo Lazlo myśli, że to samiec, jednak pod koniec odcinka okazuje się być samicą minoga morskiego imieniem Lamaria, której dzieci przeczepiają się do reszty obozowiczów.

Wygląd Edytuj

Lamar ma ciało długości węża. Jego usta pozwalają mu przyczepić się do kogoś, który jest blisko. Jest cały różowy. Posiada przypominający kształt liścia ogon.

Ciekawostki Edytuj

  • Lamar i jego krewni pojawiają się w grze Squirreled Away w drugim poziomie zatytułowanym "Swim For It!".

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki