FANDOM

Książę z bajki
26-0038.jpg
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Moja droga Franko
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 4
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Książę z bajki
Przydomek:
Rasa: zmyślony przyjaciel
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Franka, Bloo, Maks, Chris
Wrogowie: Dylan Lee
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Książę z bajki – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jego pierwszy występ, a także zakwaterowanie w domu pani Foster, miało miejsce w odcinku Moja droga Franko.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Do domu pani Foster przybył zmyślony Książę i zakochał się w France. Maks, Bloo i Chris, dostawca pizzy, byli zazdrośni o uczucia Franki, więc stoczyli z nim bitwę. Jednak gdy Dylan Lee poszedł z Franką do restauracji, Książę postanowił działać i przebrał się za kobietę, aby ją odbić od niego. Zabrał dziewczynę do łazienki. Jednak po powrocie z łazienki Franka zauważyła, jak Dylan znieważał zmyślonego przyjaciela, i dała mu łomot. Książę miał podbite oko. To wydarzenie miało miejsce w odcinku "Moja droga Franko". Książę pojawia się w innych odcinkach, jak np. Poszukiwany Chudy czy Bloo żegna się z Maksem.

Charakterystyka Edytuj

Książę jest postacią epizodyczną w serialu. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Moja droga Franko.

Wygląd Edytuj

Książę z bajki jest zmyślonym przyjacielem w postaci człowieka. Ma krótkie blond włosy i nosi książęce ubrania. Jeździ na białym rumaku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki