Fandom

Cartoon Network Wiki

Koszmar na Wilson Way

1722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Koszmar na Wilson Way
Sezon 5, Odcinek 62
KNWW.png
Oryginalny tytuł: Nightmare on Wilson Way
Premiera: 12 października 2007 (3D)
20 października 2008 (2D) FlagaUSA.png
14 maja 2008 (2D)
31 października 2008 (3D) FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 509
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Darrick Bachman
Chronologia
Poprzedni
"Przyjaźń zmienną jest"
Następny
"Bilet na Roda"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Koszmar na Wilson Way (ang. Nightmare on Wilson Way) – sześćdziesiąty drugi odcinek serialu "Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster", dziesiąty odcinek piątego sezonu oraz odcinek specjalny o tematyce związanej z Halloween. Odcinek ten jako jedyny był wykonany w 3D.

Opis odcinkaEdytuj

Bloo swoim psikusem halloweenowym zabija Pana Zająca, który tworzy armię zombie i zaczyna atakować.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Title Bg.jpg
Jest Halloween – okres, w którym jest mnóstwo cukierków i kawałów. W Domu Pani Foster, Bloo przywiązuje Maksa do łózka tak, by ten trzymał się z dala od słodyczy w tym dniu. Oświadcza mu także, że ma zamiar spłatać psikusa, tego samego co w zeszłym roku. Podczas wędrówki do głównego holu Bloo przypadkiem spotyka Eduardo, który panicznie boi się Święta Duchów.

Tymczasem, gdy lokatorzy domu szykują się do uroczystości, Chudy, Franka i pani Foster wspominają wydarzenie, jakie miało miejsce rok temu. W tym samym czasie Pan Zając w swoim gabinecie pisze nowy dokument. Nagle do środka wpada Bloo i zaczyna płatać mu figle.

Prezes domu staje się ich ofiarą i z przerażenia pada trupem. Nasz bohater jest przerażony i myśli, że jest mordercą. Gdy jego próby przywrócenia Pana Zająca do życia zawodzą, Bloo postanawia zakopać jego ciało. Nawet Jackie Kaktus widząc sytuację ma dużo mieszanych uczuć. Gdy Bloo zakopuje ciało Pana Zająca, żegna się z nim i odchodzi.

Nagle nieboszczyk wstaje jako zombie i zaczyna po kolei atakować lokatorów domu. Jego pierwszą ofiarą staje się pani Foster. Następnie ofiarą ataku zombie padają również również Chudy, Koko, Franka, Eduardo, Jurek Śluzik, Palco Włochacz, Bloppy Majtas, Hukający Andy, Yogi Boo Boo oraz wielu innych lokatorów domu pani Foster. Bloo ma plan, jak ich zaatakować.

Maks dzięki planowi Bloo zjada słodycze i zaczyna szaleć na punkcie cukru. Chłopak i jego niebieski kolega po kolei atakują wszystkich od Franki i jej babci po zmyślonych przyjaciół. Gdy Maks wybiega z domu, wszyscy lokatorzy domu pani Foster znów są sobą. Jednak okazuje się, że to nie był atak zombie, tylko żart. Franka jest zła na Bloo za zrujnowanie całego domu, zaś Maks w tym czasie, biegając po ulicy, dalej szaleje na punkcie słodyczy.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu Koszmar na Wilson Way.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł jest nawiązaniem do filmu Koszmar z ulicy Wiązów.
  • W tym odcinku napotykamy wiele nawiązań do innych seriali Cartoon Network:
    • Rok temu Bloo był przebrany za Mojo Jojo, postać z kreskówki Atomówki.
    • Franka przebrała się za Bójkę, liderkę drużyny z Atomówek.
      • Ten sam strój nosił Cyklop, później jednak zaczął myśleć nad przebraniem się za Bajkę.
    • Rok temu Pani Foster była przebrana za Jodę, bohatera sagi Gwiezdne Wojny.
    • Pysia Cola przebrała się za tytułowego bohatera kreskówki Pies Huckleberry.
  • W tym odcinku Franka miała włosy koloru pomarańczowego, prawdopodobnie jest to peruka.

BłędyEdytuj

  • Bloo idzie z Zającem schodami na dół, chociaż od początku serialu gabinet Zająca widoczny był na parterze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki