FANDOM

Konkurs Talentów Zmyślonych Przyjaciół
32-0037.jpg
Typ: konkurs
Zatrudnieni: Pani Foster, Pan Zając
Wystąpienia
Jedyny odcinek: Czkawka odbijawka
Liczba wystąpień: 1
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Konkurs Talentów Zmyślonych Przyjaciół (ang. Imaginary Friend Talent Show) – konkurs talentów, który pojawia się w odcinku Czkawka odbijawka. Odbywa się w kinoteatrze. Uczestnikami w tym konkursie byli między innymi Maks i Bloo oraz Richie i Blake Wspaniały.

Zasady Edytuj

W konkursie bierze udział zmyślony przyjaciel wraz ze swoim twórcą. Każdy zmyślony przyjaciel musi zaprezentować swoją umiejętność jak np. żonglowanie piłkami, wykonanie piosenki z repertuaru dowolnego artysty, granie na dowolnym instrumencie muzycznym czy naśladowanie kogoś poprzez brzuchomówstwo. Sędziowie oceniają każdego uczestnika punktami od 1 do 10. Konkurs kończy się zwycięstwem jednego z uczestników bądź remisem.

Role w odcinkach Edytuj

  • Czkawka odbijawka – w konkursie brali udział Maks i Bloo oraz Richie i Blake Wspaniały. Obie pary zmierzyły się ze sobą. Na stanowisku sędziów zasiedli Pan Zając i Pani Foster. Bloo do konkursu wykorzystał swoją czkawkę, zaś Blake Wspaniały, zmyślony przyjaciel Richiego, zastosował bekanie. Ostatecznie konkurs talentów zakończył się remisem.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki