FANDOM

Kondor
Kondor
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Rapa Phooey!
Wykonawca: Alejandro, Cody'ego, Heather i Sierry
Gatunek: pop
Długość: 01:54
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Kondor♫♪(piosenka nr 25)01:54

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Kondor♫♪(piosenka nr 25)

Kondor (ang. Condor) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Alejandro, Cody'ego, Heather i Sierrę. W polskiej wersji piosenkę wykonują Marcin Przybylski, Anna Sroka, Dorota Furtak i Michał Głowacki.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez czwórkę finalistów "Totalnej Porażki w trasie": Alejandro, Cody'ego, Sierrę i Heather, którzy mają wyzwanie na Wyspie Wielkanocnej. Opowiada o ptaku, któremu zawodnicy mają za zadanie oddać kolorowe jaja i którego muszą zostawić w spokoju zanim ten ich zaatakuje. Cechuje go dynamizm i potrzeba większego spokoju. Piosenka pojawia się w odcinku Rapa Phooey!.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka, Alejandro wspina się na szczyt, gdzie znajduje się gniazdo kondora, i próbuje zanieść tam jaja. Jednak mu się nie udaje, kiedy ptak zaczyna go atakować. Jako następny z kolei idzie Cody. Gdy chłopak dociera na miejsce, kondor natychmiast go płoszy. Do akcji wkracza Sierra wraz ze swoim "dzieckiem" – pisklakiem kondora, którego nazwała Cody Junior. Dziewczyna ponosi jednak porażkę, a malec upodobał sobie "ciocię Heather" na nową opiekunkę i postanowił zrobić sobie gniazdo w jej włosach. Heather jako jedynej udaje się za pierwszym podejściem zanieść wszystkie jajka do gniazda i tym samym wygrać dzisiejsze zadanie, a Cody Jr. wraca do swojej ogromnej, ptasiej mamy.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedną z piosenek, którą jako pierwszy zaśpiewał Alejandro.
  • Jajka Alejandro zniknęły w czasie jego wspinaczki na szczyt, jednak pojawił się ponownie, kiedy chłopak wrzucał je do gniazda kondora.
  • Kiedy ptasia mama spycha Cody'ego ze swojego gniazda, można zauważyć jej białe, lśniące zęby. Jak dobrze wiadomo ptaki nie mają uzębienia.

Błędy Edytuj

  • Podczas piosenki jaja Alejandro znikają, gdy się wspina na szczyt góry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki