FANDOM

Komu pomożecie?
Komu pomożecie
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: TPwT Podsumowanie IV: Hawajski Styl
Wykonawca: Bridgette, Courtney, Geoffa i Harolda
Gatunek: pop, ragtime, hip hop
Długość: 01:09
Wideo
Totalna Porażka w Trasie♫♪ Komu pomożecie♫♪(piosenka nr 27)01:09

Totalna Porażka w Trasie♫♪ Komu pomożecie♫♪(piosenka nr 27)

TDWT

Komu pomożecie? (ang. Who You Gonna Root For?) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Bridgette, Geoffa, Harolda i Courtney. W polskiej wersji piosenkę wykonują Robert Kudelski, Klementyna Umer, Karolina Dryzner i Piotr Kozłowski.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka ma charakter zachęcający do głosowania na swojego faworyta i jest śpiewana przez prowadzących podsumowania ostatnich odcinków programu oraz dwójkę uczestników, którzy już wcześniej odpadli. Pokazuje słuchaczom, na kogo mogą oddać głos. Cechują ją rytmy muzyki hawajskiej i dynamizm. Piosenka pojawia się w odcinku TPwT Podsumowanie IV: Hawajski Styl.

Opis fabularny Edytuj

Wraz z pierwszymi nutami muzyki Bridgette i Geoff proszą wszystkich fanów "Totalnej Porażki" o wybór jednego z trójki finalistów. Są nimi Heather, Alejandro i Cody. Gospodarze opisują ich po kolei. Dołączają do nich Harold i Courtney. Kujon stara się wesprzeć swojego przyjaciela z zespołu, natomiast Courtney po raz kolejny wałkuje temat Gwen i Duncana. Pod koniec trochę zdenerwowany Geoff prosi wszystkich o wyłączenie muzyki.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedną z siedmiu piosenek wykonanych podczas podsumowań.
  • Jest trzecią piosenką z elementami hip hopu.
  • W tej piosence wykorzystane są sceny z ostatnich odcinków trzeciego sezonu programu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki