Fandom

Cartoon Network Wiki

Komu możesz zaufać?

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Komu możesz zaufać?
Sezon 1, Odcinek 11
WTP S01 E11 Komu możesz zaufać.png
Oryginalny tytuł: Who Can You Trust?
Premiera: 9 września 2007 FlagaKanada.png
6 listopada 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 111
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Alex Nussbaum
Chronologia
Poprzedni
"Skoro nie możesz
znieść upału…
"
Następny
"Podstawy musztry"
Wyspa Totalnej Porażki

Komu możesz zaufać? (ang. Who Can You Trust?) – jedenasty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis odcinkaEdytuj

Z programem rozstała się Beth. W grze o 100 tysięcy dolarów zostaje już tylko 13 obozowiczów. Tym razem czekają ich trzy wyzwania po pięć zadań w każdym.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Śniadanie i nowe wyzwanie Edytuj

W obozie letnim jest ranek, a w stołówce obozowicze jedzą śniadanie. Gwen zjada resztki jedzenia z poprzedniego wyzwania i śmieje się na widok Heather walczącej z katarem. W tym samym czasie DJ jest zajęty karmieniem zajączka. Zaś Duncan zabiera jeden z kubków. Sytuację widzi Courtney i jest bardzo wkurzona na młodocianego przestępcę.

Po śniadaniu wszyscy zbierają się w Porcie Wstydu. Chris wyjaśnia zasady dzisiejszego wyzwania: W tym zadaniu zawodnicy muszą w parach ukończyć trzy wyzwania po pięć zadań w każdym. Zwycięzcą zostanie ten zespół, który ukończy większość z nich. Nagrodą dla zwycięzcy jest nietykalność. Pierwszym zadaniem jest wspinaczka górska. Do tego zadania wyznaczeni są: DJ i Duncan z drużyny "Zabójczych Okoni" oraz Heather i Gwen z drużyny "Wrzeszczących Susłów". Zasady pierwszego zadania brzmią: W tym zadaniu jeden zawodnik będzie się wspinać, zaś drugi będzie luzować linę zabezpieczającą podczas wspinaczki. Na trasie utrudnieniami będą zardzewiałe gwoździe, plamy z ropy naftowej i środki wybuchowe.

Pierwsze zadanie Edytuj

Przed zadaniem DJ prosi Geoffa, aby zajął się zajączkiem podczas gdy będzie się wspinał. Heather zaś przywiązuje do gotki dodatkową linę. Gwen wspina się szybciej niż DJ. Podczas wspinaczki dziewczyna trafia w bombę i spada w dół. Jednak Heather przytrzymuje ją tak mocno jak potrafi, lecz zostaje oblana ostrym sosem przez prowadzącego. Wtedy puszcza linę, aby przetrzeć oczy, a Gwen ląduje na ziemi. Okazuje się, że ostry sos nie zrobił na Duncanie większego wrażenia. Gotka ponownie się wspina szybko wyprzedzając DJ-a. Gdy jest nad nim, Heather ciągnie za dodatkową linę, która zdziera jej spódniczkę odsłaniając jej fioletowo-różowe figi. DJ na ich widok jest przestraszony i leci w dół. Duncan patrzy na bieliznę gotki, przypadkowo puści linę i będąc zaplątanym wokół kostki leci w górę. Gdy oboje wiszą w połowie stoku, Gwen po dotarciu na szczyt zapewnia zwycięstwo dla "Susłów".

Drugie zadanie Edytuj

Drugim zadaniem jest konkurs ekstremalnego gotowania, w którym jeden zawodnik ma zadanie gotować, a drugi zawodnik – zjeść potrawę. W zadaniu biorą udział Trent i Lindsay z drużyny "Suslów" oraz Bridgette i Geoff z drużyny "Okoni". Jedna para robi rybę fugu, a druga rybią papkę. Gdy Geoffowi smakuje potrawa, jaką przyrządziła Bridgette, a Trentowi po zjedzeniu papki robi się niedobrze, drużyna "Okoni" wygrywa drugie zadanie.

Po wykonaniu zadania Bridgette i Geoff biorą kąpiel. Gdy wracają, odkrywają, że wąż zjadł zajączka. Blondyn próbuje go złapać, lecz orzeł porywa zdobycz. Ptak z wężem siada na brzegu portu. Gdy Geoff prawie ma ptaka w łapach, na jego oczach pojawia się rekin i zjada orła wraz z wężem i zajączkiem w środku. Biedny chłopak nie wie jak powiedzieć DJ-owi. W domku medycznym zaś szef kuchni daje Trentowi bolący zastrzyk.

Trzecie i czwarte wyzwanie Edytuj

W trzeciej rundzie biorą udział Courtney i Sadie oraz LeShawna i Owen. U "Okoni" wychodzi kiepsko, ponieważ Sadie ciągle pudłuje zamiast trafić w jabłko – najpierw trafia w Courtney, a potem w zwierzęta. Natomiast u "Suslów" LeShawna trafia w strzałę i zapewnia kolejne zwycięstwo w tej konkurencji. W czwartym zadaniu "Ślepy Trapez" natomiast uczestniczą Heather i Lindsay oraz Bridgette i Harold. W tym zadaniu jeden zawodnik musi złapać drugiego zawodnika, który stoi na pomoście. W międzyczasie Geoff przyznaje DJ-owi, że ulubieniec zniknął. Zadanie zaś kończy się kolejnym zwycięstwem dla "Okoni", gdy Bridgette łapie Harolda za ręce, a Heather ląduje w stawie pełnym meduz, w wyniku czego dziewczyna ląduje w domku medycznym. W tym samym czasie Courtney patrzy, jak Duncan trzyma w ręku jednego z zajączków.

Decydujące starcie i zwycięstwo "Susłów" Edytuj

Ostatnią konkurencją są "Ślepe sanki". Biorą w nim udział Gwen i LeShawna oraz DJ i Geoff. Podczas jazdy sanki "Susłów" chwilowo tracą kontrolę, jednak szybko ją odzyskują po tym jak odbiły się od gałęzi. Nagle na oczach DJ-a pojawia się Duncan z zajączkiem w ręku. Chłopak zdejmuje opaskę i cieszy się z tego, lecz wraz z Geoffem trafiają w bombę i lądują na mecie. Prawie mają wygraną w kieszeni. Jednak za zdjęcie przez DJ-a opaski drużyna "Okoni" jest zdyskwalifikowana. Ostatecznie drużyna "Suslów" wygrywa kolejne wyzwanie.

Eliminacja Sadie i powrót Katie Edytuj

Wieczorem odbywa się kolejna eliminacja. Chris wyjaśnia ponownie zasady ceremonii. Pianki trafiają do Duncana, Bridgette, Courtney, DJ-a i Geoffa. Pozostaje dwóch zagrożonych – Harold i Sadie, a na tacy tylko jedna pianka. Wszystko wskazuje na to, że ostatnią piankę otrzymuje Harold. Sadie zaś musi niestety opuścić program. Dziewczyna jest bardzo obrażona na swoich kolegów z drużyny i z płaczem biegnie do Portu Wstydu, gdzie czeka na nią miła niespodzianka – Katie, która przypłynęła po nią Łódką Przegranych. Sadie jest bardzo szczęśliwa z jej powrotu i wraz z przyjaciółką wraca do domu.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Trzy wyzwania
Zwycięska drużyna: Wrzeszczące Susły (ukończyli 3 z 5 konkurencji)
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Zabójcze Okonie (ukończyli 2 z 5 konkurencji)
Powód przegranej:

  • DJ i Duncan wisieli w połowie wspinaczki.
  • Sadie wielokrotnie spudłowała.
  • DJ i Geoff zostali zdyskwalifikowani za zdjęcie opaski w konkurencji "Ślepe sanki"

Osoba zagrożona: Harold
Wyeliminowany uczestnik: Sadie

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Komu możesz zaufać?}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedno z wyzwań nawiązuje do opery Wilhelm Tell.
  • Ten odcinek jest ostatnim, w którym Sadie rywalizuje jako uczestnik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki