FANDOM

Komputer Franki
Komputer Franki
Typ: komputer stacjonarny
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Sławny na cały świat
Ostatni odcinek: Papa, kujonku!
Ddzppf logo
Zając wyrzuca komputer do śmietnika

Pan Zając wyrzuca komputer do śmietnika

Komputer Franki – jeden z obiektów pojawiających się w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Komputer z dostępem do Internetu jest obiektem w serialu i urządzeniem należącym do Franciszki Foster. Mieści się w jej pokoju i jest najprawdopodobniej jedynym komputerem w całym domu pani Foster. Wykorzystano w nim kilka plików dźwiękowych pochodzących z Windows 98. Komputer jest firmy Dull (jest to parodia producenta komputerów "Dell"; dull oznacza w języku angielskim także "nudny" bądź "głupi").

Komputer po raz pierwszy pojawił się w odcinku Sławny na cały świat. W tym samym odcinku pan Zając wyrzucił go do śmietnika (ze względu na rozpowszechnienie piosenki Pysia-Królisia). Od tego czasu Franka zakazała Bloo dostępu do jej komputera, wyciągnąwszy go uprzednio ze śmieci.

Oprócz odcinka Sławny na cały świat komputer używany jest przez Frankę także w odcinku Papa kujonku!. W Bloo Tube miejsce komputera zajmuje laptop, za pomocą którego bohaterowie korzystają z serwisu ViewTube.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki