Fandom

Cartoon Network Wiki

Koko na gigancie

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Koko na gigancie
Sezon 6, Odcinek 67
Koko na gigancie.png
Oryginalny tytuł: Mondo Coco
Premiera: 10 kwietnia 2008 FlagaUSA.png
5 maja 2009 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 602
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Rob Renzetti
Chronologia
Poprzedni
"Jackie Kaktus i
sprawa przetrzymanej
książki
"
Następny
"Psikusowa wojna"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Koko na gigancie (ang. Mondo Coco) – sześćdziesiąty siódmy odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, drugi odcinek szóstego i ostatniego sezonu. Opowiada o tym, jak Koko staje się celebrytką.

Opis odcinkaEdytuj

Koko po oddaleniu się od Domu Pani Foster przeżywa wiele przygód, stając się niezwykle popularna.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Franka podczas wiosennych porządków w domu pani Foster dostaje błotem w twarz i zaczyna gonić Maksa i Bloo. Tymczasem Koko wychodząc na świeże powietrze spotyka przerażoną wiewiórkę. Zwierzak informuje ją o psie, który utknął w studni. Koko udaje się go uratować. W tym czasie przychodzą jego właściciele. Mówią, iż to pies ChiChi i są zdziwieni tym, jak zaprzyjaźnił się z Koko. Widząc to, starsi bogacze oferują ją posadę jako nauczycielkę ich dorosłej córki, Heiress.

Bogata dziewczyna w ogóle nie wykazuje zainteresowania samokształceniem. Tak więc Koko po pewnym czasie postanawia wygłosić monolog, który, jak się okazało, przekonał dziewczynę do potrzeby wykształcenia. Dodatkowo twierdzi, iż Koko jest genialna i powinna się podzielić swoją wiedzą ze światem. Razem ze zmyśloną przyjaciółką występuje w talk-show "Cristy na żywo". Mądrości Koko zostają przelane na książkę.

Po wyjściu ze studia zmyślona przyjaciółka wpada w tarapaty i trafia zupełnie przez przypadek na statek wycieczkowy. Jest tam pasażerem na gapę, więc kierownik zadaje jej prace, w tym sprzątanie łajby statku. W czasie, gdy Koko sprząta, swoje próby ma zespół reggae, który zauważa, iż ona idealnie nadaje się do wokalistki zespołu (podśpiewywała sobie w trakcie sprzątania słysząc melodię).

Po rozmowach z kierownikiem, uzgodniono, iż Koko zamiast sprzątania będzie śpiewać, by opłacić koszt wycieczki. Staje się Wytworną Dredziarą i daje koncert swego debiutu, jej występ kończy się sukcesem. Po jego zakończeniu do Koko podchodzi menadżer, który chce ją wypromować w Japonii. Na koniec Koko podpisuje kontrakt. Trwa piosenka, Koko zdobywa sławę w kraju kwitnącej wiśni.

Dalsze wydarzenia doprowadzają zmyśloną przyjaciółkę do tego, iż zostaje panią marszałek i minister Japonii. Jednak w wyniku lawiny na igrzyskach olimpijskich, na których się pojawiła, trafia do Himalajów, gdzie zakochuje się ze wzajemnością w yeti. Niestety, wkrótce uświadamia sobie, że ich związek nie przetrwa i postanawia opuścić ukochanego.

Po serii nieszczęśliwych wypadków ostatecznie zostaje modelką. Jednak jej kariera kończy się nagłą chorobą. Trafia do karetki, z której nagle wypada i wraca do domu pani Foster, gdzie czeka na nią Franka, która nadal nie ma pojęcia o jej nieobecności.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek jest w całości poświęcony ptako-samoloto-roślinie imieniem Koko.
  • W tym odcinku nie pojawiają się Chudy i Eduardo.
  • W odcinku pojawiają się zimowe igrzyska olimpijskie. Mogły to być igrzyska z 2002 roku w Salt Lake City, z 2006 w Turynie, z 2010 w Vancouver lub z 2014 w Soczi. Co prawda mogłyby być to również igrzyska z 1998 roku w Japonii, w której Koko rozwinęła karierę, lecz Heiress jeszcze wcześniej wspomina o tym, że jest już XXI wiek.

Wyróżnienia Edytuj

  • Za odcinek Koko na gigancie Benjamin Balistreri wygrał Nagrodę Emmy w kategorii Wybitne osiągnięcia indywidualne w animacji.
    • Benjamin Balistreti został także nominowany za ten sam odcinek do Nagrody Annie w kategorii Najlepszy projekt postaci w animowanej produkcji telewizyjnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki