FANDOM

Kocham Paryż
Kocham Paryż
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Spadam w Luwrze i zero pomocy
Wykonawca: Noah, Owena
i Sierry
Gatunek: romans, pop, ballada
Długość: 01:27
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Kocham Paryż♫♪(piosenka nr 11)01:27

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Kocham Paryż♫♪(piosenka nr 11)

TDWT

Kocham Paryż (ang. Paris in the Springtime) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Noah, Owena i Sierrę. W polskiej wersji piosenkę wykonują Anna Sroka i Jan Aleksandrowicz-Krasko.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez Sierrę, członkinię drużyny "Amazonek" oraz Noah i Owena dwóch przedstawicieli drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Opowiada o jedynym członku drużyny "Amazonek" – Cody'm, który oddał swój głos na purpurowo-włosą Latynoskę podczas eliminacji w odcinku Wyścig w Amazonii. Cechuje ją dynamizm. Piosenka pojawia się w odcinku Spadam w Luwrze i zero pomocy.

Opis fabularny Edytuj

Sierra będąc w Luwrze zaczyna śpiewać o tym, że kocha stolicę kraju słynącego z trójkolorowego sztandaru, bagietki, wieży Eiffla, katedry Notre Dame itp. Latynoska z gracją przechodzi do tematu Cody'ego, który głosując na nią, złamał jej serce. Do dziewczyny dołączają również Noah i Owen, jednak śpiewają jedynie o wygraniu zadania. Podczas piosenki, jedyny chłopak wśród Amazonek i jednocześnie prowokator całego numeru muzycznego stara się uspokoić Sierrę dla dobra drużyny.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedną z piosenek, w której pojawia się rytmiczny taniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki