FANDOM

Knuj i Walcz
Knuj i walcz
Typ: gra planszowa
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Trzeci
Ostatni odcinek: Gra
Liczba wystąpień: 3
Serial: Niesamowity świat Gumballa
Gumballa logo

Knuj i walcz (ang. Dodge or Dare) – jeden z obiektów w serialu fabularno-animowanym Niesamowity świat Gumballa.

Opis Edytuj

Gra "Knuj i walcz" jest obiektem pojawiającym się w serialu. Jest grą planszową wymyśloną przez Gumballa i Darwina. W skład gry wchodzą: plansza, kostka oraz stos kart do gry.

Zasady gry Edytuj

Gra "Knuj i walcz" polega na rzuceniu kostki, wybraniu karty i wykonaniu polecenia napisanego na wybranej karcie.

Role w odcinkach Edytuj

  • Trzeci – Gumball gra z Alanem w grę, którą wymyślił wraz z Darwinem.
  • Gra – pewnego dnia Nicole znajduje pod łóżkiem bohaterów wymyśloną przez nich grę i prosi o zagranie jednej partyjki gry. Chłopcy odpowiadają, że nie zagrają w tą grę, ponieważ posiada złe moce. Jednak po chwili się zgodzili. Podczas gry działy się rzeczy niemożliwe. Granie w "Knuj i Walcz" zostało przerwane, gdy mama Gumballa uderzyła ręką w stół, przy tym wypadło sześć oczek i klątwa gry wniknęła z domu Wattersonów.
  • Szef – Gumball ma kartę Walcz, robi wyzwanie i piłka trafia do ogródku Robinsonów.

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku "Trzeci" gra "Knuj i Walcz" znudziła się bohaterom.
  • W orginalnej nazwie jest błąd. Zamiast Dodge or Dare (PL: Knuj i Walcz) napisane jest Dodj or Daar (PL: Pluj i wałcz). Zauważyła to Anais w odcinku Gra.
  • Gra prawdopodobnie nawiązuje do gry Jumanji z filmu o takiej samej nazwie.
  • Dużo kart ma zadania związane z Panna Simian.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki