FANDOM

Kip Snip
Kip Snip
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Słodki zapach sukcesu
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Jarosław Boberek (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Kip Snip
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie: Bloo, Maks, Chudy, Eduardo, Koko
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: agent gwiazd, reżyser
Ddzppf logo

Kip Snip – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Do domu pani Foster Kip Snip przybył zaraz po zobaczeniu Bloo w telewizji w programie "Piątkowy przyjaciel". Mężczyzna przyjechał, aby zaadoptować Blooregarda i uczynić go wielką gwiazdą. Bloo podpisał się pod kontraktem i wyruszył razem z Kipem do Hollywood. Kip Snip wylansował Bloo jako gwiazdę pod postacią dezodorantu Deo, którego Kip był także producentem. Po wystąpieniach zmyślonego przyjaciela w reklamach postanowił wrócić do domu pani Foster, ale Kip wyjaśnił mu, że kontrakt pełnił również funkcje formularzu adopcyjnego. Blooregard musiał spać w klatce, a w ciągu dnia cały czas pracować i brać dezodorant. Ostatecznie Kip Snip został aresztowany za złamanie prawa: nagranie kłamliwej reklamy, gdy mówi widowni na scenie, że dezodorant marki Deo sprawia, że ludzie pachną gorzej. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Słodki zapach sukcesu.

Charakterystyka Edytuj

Jest to hollywoodzki reżyser oraz główny antagonista w odcinku Słodki zapach sukcesu. Cechuje go ignorancja i żądza pieniędzy za wszelką cenę, którą ukazał poprzez sprzedaż dezodorantów, które w ogóle nie działają. Jest także dość nieczułą osobą, gdyż bez wahania kazał Bloo spać w klatce i zabronił mu widzenia się z Maksem.

Wygląd Edytuj

Kip jest młodym mężczyzną pracującym jako agent gwiazd. Jego blond włosy są związane w kucyk. Nosi okulary przeciwsłoneczne, szaropopielatą marynarkę, różowoniebieską bluzę, białe spodnie i czarne lakierki.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki