FANDOM

Ten artykuł skupia się na relacjach pomiędzy Katie i Sadie.

Opis ogólny Edytuj

KandSJustinObserving

Katie i Sadie są uczestniczkami animowanego reality show "Totalna Porażka". Katie jest wyższa i szczuplejsza, a na dodatek ma cerę opaloną na kolor brązowy w jaśniejszej tonacji. Sadie zaś jest trochę niższa i grubsza od swojej koleżanki, a jej cera jest beżowo-żółta. Obie dziewczyny pochodzą z miasta Twig Harbour, w którym się poznały. Noszą identyczne ubrania. Mają te same pasje, np. Katie umie prowadzić samochód, a Sadie zawsze wie, jak dotrzeć do celu. Nazywają siebie Najlepszymi Przyjaciółkami Do Końca Życia (ang. Best Female Friends For Life). Znają się od dzieciństwa i postanawiają wystąpić w jednym z programów prowadzonych przez Chrisa McLeana. Tutaj ich przyjaźń jest wystawiona na ciężką próbę. Słabymi stronami, których nie lubią, są m.in. nietoperze i rozłąka pomiędzy nimi. Podkochują się w Justinie i Trencie. Po swoim występie w pierwszym sezonie są szczęśliwe, że już nie będą konkurować w następnych sezonach.

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Czołówka Edytuj

Podczas czołówki pierwszego sezonu "Totalnej Porażki", dziewczyny siedzą razem na schodku i patrzą, jak przebywający na plaży Justin przygląda się w lustrze. Pod sam koniec pojawiają się wraz z pozostałymi zawodnikami przy ognisku.

Miejsce takie sobie Edytuj

Ten odcinek jest w całości lub częściowo poświęcony relacjom pomiędzy Katie i Sadie
Tak

Ohmygosh!

W pierwszej części odcinka Katie i Sadie pojawiają się razem na terenie Obozu Wawanakwa. Są podniecone faktem, że się tu znalazły. Niestety Chris umyślnie przydziela je do innych zespołów: Katie razem Gwen, Heather, LeShawną, Beth, Lindsay, Noah, Cody'm, Justinem, Trentem i Owenem trafia do drużyny "Susłów", natomiast Sadie, tak samo jak Izzy, Courtney, Eva, Bridgette, Tyler, Duncan, Geoff, Ezekiel, DJ i Harold znajduje się w drużynie "Okoni". Dziewczyny są z tego powodu załamane.

W drugiej części odcinka proszą prowadzącego, aby pozwolił im być w jednym zespole. Ten się zgadza. Za zamianą miejsc w zespole jest również Izzy, która później przechodzi do drużyny "Wrzeszczących Susłów". I ten sposób obie znajdują się w drużynie "Zabójczych Okoni" i skaczą razem z klifu trzymając się za ręce. Podczas drugiej części wyzwania są bardzo zmęczone pchaniem skrzyń i idą razem w krzaki, aby oddać mocz. Niestety zostają poparzone w pośladki przez trujący bluszcz, przez co nie mogą brać udziału w budowie basenu. Podczas obiadu czekają na decyzję, kto wyleci z programu. Są również złe na Ezekiela, który stwierdził, że chłopcy są silniejsi od dziewczyn. Wieczorem jako trzeci i siódmy nie zagrożony obozowicz otrzymują swoje pianki.

Wielkie spanie Edytuj

Śpiące dziewczyny

Katie i Sadie są parą osób, które zamiast biegać wolą iść. Po dotarciu do stołówki są bardzo wyczerpane. Później, podobnie jak inni, zjadają śniadanie. Podczas "Bezsennotlonu", przed upływem pierwszych 24 godzin przyjaciółki razem zasypiają pochrapując. Sytuację widzi Trent, który obserwuje śpiące dziewczyny. Tyler z kolei ma zły sen, w którym widzi jak niedźwiedź atakuje obie przyjaciółki i przy tym budzi je krzykiem. Po zakończeniu wyzwania, które wraz z zapadnięciem Duncana w głęboki sen kończy się kolejną porażką, wraz z resztą uczestników, idą się umyć. Wieczorem, podczas kolejnej ceremonii z piankami jako czwarty i piąty nie zagrożony uczestnik otrzymują swoje pianki. Po zakończeniu eliminacji niosą toast z resztą zawodników.

Niezbyt sławni Edytuj

Katie,Sadie,Courtney

Katie i Sadie wraz z innymi zbierają się w amfiteartrze. Później biorą udział w castingu do "Konkursu talentów". Wykonują bardzo dziwny taniec, który nie podoba się reszcie drużyny "Zabójczych Okoni". Na koniec przegrywają casting. Niedługo potem siedzą przed wejściem na scenę i patrzą na Courtney ze złamanymi skrzypcami. Podczas występu Bridgette trafia w nie wymiocinami. Obie są nimi pobrudzone. Później Katie wymiotuje prosto na Sadie.

Kiepskie Edytuj

Tak

Przez was jesteśmy zdyskwalifikowani!.png
Ostatnie chwile

Podczas wycieczki na obozowisko Katie pokazuje Sadie krzaczek, w którym rosną jagody. Obie zaczynają jeść i nawet nie zauważają, że reszta drużyny poszła dalej. Rozpaczliwie zaczynają ich nawoływać, jednak to nie pomaga. Przypominają sobie, że kiedyś się zgubiły w największym centrum handlowym w swoim rodzinnym mieście. Po skończeniu opowieści kontynuują nawoływanie reszty drużyny, jednak się gubią. Pomiędzy nimi wybucha kłótnia, podczas której wytykają się nawzajem swoje wady. Gdy zapada noc, przyjaciółki po raz kolejny kręcą się w kółko. Nagle słyszą pohukiwanie sowy. Są bardzo przerażone i z krzykiem biegną się ukryć w jaskini. Myślą, że tam spędzą noc. Jednak zaraz po wejściu do jaskini Sadie zauważa nietoperza i zaczyna uciekać. Oznajmia przyjaciółce, że tam umrą.

Nazajutrz po przebudzeniu zauważają wściekłego niedźwiedzia (który wieczorem zmusił drużynę Susłów do spędzenia nocy na drzewie), wybiegają z jaskini i znikają w lesie. Docierają do mety jako ostatnie i tam przepraszają się nawzajem. Gdy się obejmują, Courtney ze złością informuje je, że przez nie drużyna "Okoni" została zdyskwalifikowana za przybiegnięcie do mety bez nich. Podczas kolejnej ceremonii przy ognisku są zdenerwowane. W dodatku trzęsą się ze strachu. Jednak ostatnia pianka trafia do Sadie, z czego ta nie jest zadowolona. Oznacza to, że Katie musi odpłynąć Łódką Przegranych. Dziewczyna przed swoim odejściem pomaga załamanej Sadie być dzielnym i silnym człowiekiem, a na koniec żegna się z nią i odpływa do domu. Po jej odejściu, jej przyjaciółka zaczyna płakać z tego powodu.

Czynnik fobii Edytuj

Sadie opłakuje odejście Katie i ani na krok nie chce opuścić Portu Wstydu. A w dodatku trzyma się jego desek. Bridgette zabiera zrozpaczoną koleżankę z portu i przyprowadza ją do ogniska. Przez resztę nocy dziewczyna dalej wybucha łzami. Następnego dnia wraz z Lindsay spędza cały dzień z perukami. W końcu przezwycięża fobię na okropne fryzury.

Komu możesz zaufać? Edytuj

Sadie po tym, jak wielokrotnie spudłowała w konkurencji "Ślepy Wilhelm Tell", zostaje wyeliminowana z programu. Jest zła na resztę swojej drużyny i biegnie z płaczem do Portu Wstydu. Tam czeka na nią bardzo miła niespodzianka – pojawia się Łódka Przegranych z Katie na pokładzie. Obie są szczęśliwe, że znów są razem i z piskiem obejmują się w swoje ramiona. Potem wracają do domu.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie Edytuj

Wraz z innymi zawodnikami Katie i Sadie spędzają miły czas w pięciogwiazdkowym kurorcie zwanym Playa Los Przegranos. Razem z Noah korzystają z baru wodnego. Zachwycają się Justinem. Potem przypadkowo oddają głos na LeShawnę.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki Edytuj

Na początku odcinka Katie i Sadie podziwiają taniec Justina. Później wraz z resztą zawodników rozpoczynają poszukiwania walizki, w której znajduje się okrągły milion dolarów kanadyjskich. Pod koniec odcinka są w szoku, ponieważ są dwójką z ośmiu zawodników, którzy odpadli z kwalifikacji do drugiego sezonu. Tym sezonem jest Plan Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

PTP Podsumowanie I: Rozpacz Trenta Edytuj

Dziewczyny i (początkowo) sześciu innych zawodników, którym nie udało się dostać na "Plan Totalnej Porażki" oraz dwójka zawodników, którzy wylecieli z programu, biorą udział w podsumowaniach drugiego sezonu. Podczas pierwszego z nich rozmawiają na temat Trenta i o tym, jak on oraz Gwen się rozstali.

PTP Podsumowanie II: Dla Gwen i zapomnienia Edytuj

W drugim odcinku podsumowującym odcinki: Wypożyczona kuchnia szefa, Pewnej nocy zaatakowała grypa, Projekt piaskowa czarownica, Mistrzowie katastrofy oraz Pełny dramat, dziewczyny walczą o Trenta, który odpadł w odcinku 3:10 do Obłędowa. Potem stoją po stronie Gwen.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki – powrót Edytuj

W odcinku specjalnym drugiego sezonu są gośćmi wideo bloga Sierry. Dodatkowo noszą zielone ubrania. Następnie patrzą jak Alejandro przechodzi przez czerwony dywan przypadkowo strącając Cody'ego i nie przybijając Chrisowi piątki. Później są wraz z innymi w środku autobusu, który prowadzi Courtney.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette Edytuj

Dziewczynom, podobnie jak Geoffowi, Beth, Evie, Trentowi i Justinowi (jako członkom zespołu "Porażkowi Bracia"), nie udaje się zakwalifikować na Totalną Porażkę w trasie. Mimo to, uczestniczą w podsumowaniach trzeciego sezonu. W pierwszym z nich, wraz z Beth obserwują, jak członkowie zespołu wykonują piosenkę "Boski urok masz". Oprócz tego, w trójkę nie tylko są nimi zafascynowane, biją się o grupę muzyczną. Potem ocierają łzy z oczy, kiedy Bridgette wykonuje piosenkę "Tak mi przykro" przepraszającą swojego chłopaka o krótki romans z Alejandro. Na koniec obejmują się w ramiona podczas gdy oboje się całują.

TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon Edytuj

Podczas odcinka podsumowującego odcinki: Spoliczkowana Rewolucja, Wyścig w Amazonii, Spadam w Luwrze i zero pomocy, Nowe dzieci rocka oraz Moja upalna Jamajka!, dziewczyny używają telefonów do rozmowy z innymi. Jednak zamiast pomóc w odpowiadaniu na telefony od widzów, rozmawiają ze sobą. Gdy Bridgette zapowiada występ zespołu "Porażkowi Bracia" wraz ze swoim, najnowszym utworem "Ocalcie tę Totalną Porażkę", wstają i krzycząc wraz z Beth oklaskują jego członków. Potem patrzą, jak LeShawna ze złości wykonuje piosenkę Ze mną, siostry, w której zachęca do sprowadzenia Alejandro do studia podsumowań.

Aloha, Finał! Edytuj

W ostatnim odcinku trzeciego sezonu Totalnej Porażki, dziewczyny wraz z pozostałymi zawodnikami są świadkami dogrywki pomiędzy Cody'm i Alejandro. Pod koniec odcinka kiedy wulkan wybucha, razem z resztą uczestników uciekają z wyspy.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Większe, gorsze, brutalniejsze! Edytuj

Wraz z resztą zawodników pojawiają się na krótko w jachcie. Tam dziewczyny, będąc przy jego dziobie obok Courtney, Geoffa, Bridgette, Alejandro, Heather i Ezekiela, przytulają się do Trenta po obu stronach.

Wniosek Edytuj

Analizując odcinki, można stwierdzić, iż relacje pomiędzy Katie i Sadie są w znacznym stopniu zmienne, choć zawsze trzymają się razem. Niewątpliwie nie można zapomnieć o zauroczeniu z Trentem i Justinem. W pierwszym sezonie "Totalnej Porażki", w dwóch jego odcinkach były rozdzielane dwukrotnie: najpierw po przydzieleniu ich do drużyn przeciwnych przez Chrisa w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie, a później po tym, jak ostatnia pianka trafiła do Sadie. Natomiast w odcinku Kiepskie był konflikt pomiędzy nimi, w którym zawodniczki wytykały nawzajem swoje wady.

Ciekawostki Edytuj

  • Katie i Sadie są prawie identyczną parą zawodniczek pojawiających się w reality show. Inną parą są bliźniaczki Samey i Amy.
  • Są jednymi z trzech osób z I ekipy, które wystąpiły w jednym sezonie. Trzecią jest Eva.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki