FANDOM

Kasia
Kasia w aucie.png
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Moja droga Franko (tylko wspomniana)
Autobus dla nas dwóch
(osobiście)
Ostatni odcinek: Koko na gigancie
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Kasia / Cathie
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Franka
Wrogowie: Bloo
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Kasia (początkowo jako Cathie, z ang. Cathie) – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

OpisEdytuj

Kasia to postać epizodyczna. Pierwszy raz wspomniano o niej w odcinku Moja droga Franko, w którym to Franka rozmawiała z nią przez telefon na temat tego, iż Pan Zając dał jej papierkową robotę. Technicznie rzecz biorąc, Kasia się w tym odcinku jednak nie pojawia.

Pojawia się w serialu jedynie w dwóch odcinkach i to na krótką chwilę. W pierwszym z nich – Autobus dla nas dwóch, Bloo wjeżdża autobusem w samochód Kasi. Jakiś czas później, czego nie pokazano w serialu, Kasia dzwoni na komórkę Franki, ale odbiera ją Bloo i stwierdzając, że jej nie zna, rozłącza się. Jak się okazuje, Kasia dzwoni później również na telefon domowy w Domu Pani Foster. Wtedy odbiera go wreszcie jej przyjaciółka, Franka. Daje ona jej informację, że potrzebuje pomocy i czeka na nią w warsztacie, bo jakiś idiota (Bloo) wjechał autobusem w jej samochód. Kolejny występ Kasi ma miejsce w odcinku Koko na gigancie, siedzi ona na widowni podczas programu Cristy na żywo.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku Moja droga Franko jej imię nie zostało przetłumaczone, pozostała oryginalna wersja, Cathie.
  • Cathie (Kasia), jest karykaturą dawnej przyjaciółki Lauren Faust z liceum o tym samym imieniu[1].

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki