FANDOM

Justin
WelcomeJustin
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 36
Dubbing: Adam Reid (oryginalny)
Waldemar Barwiński (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Justin
Przydomek: Słodkooki
Laluś
Piękniś
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Matka
Ciocia
Przyjaciele: Cody
Harold
LeShawna
Owen
Trent
Wrogowie: Duncan
Eva
Gwen
Heather
Izzy
Katie i Sadie
Noah
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: przyglądanie się w lustrze

Justin – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Waldemara Barwińskiego. Jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Justina rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi osobami przybył na teren opuszczonego obozu letniego. Pojawił się na wyspie jako przedostatni uczestnik w programie. Został przydzielony do drużyny "Wrzeszczących Susłów". W drugiej części odcinka podczas pierwszej części wyzwania wskoczył przed bezpieczną strefę i spokojnie rozprawił się z rekinami. Wziął aktywny udział w budowie najlepszego mini basenu, dzięki czemu jego drużyna wygrała wyzwanie.

W odcinku Wielkie spanie podczas drugiego wyzwania oszukując pomalował żółte kropki na ślepiach, przez co został zdyskwalifikowany. W końcu Gwen zdobyła nietykalność dla niego i jego drużyny. W trzecim wyzwaniu było już gorzej – reszta jego drużyny najpierw w dwóch pierwszych rundach wygrywała z drużyną "Zabójczych Okoni", później im uległa w trzech ostatnich (odc. Awantura przy grze w zbijaka). W odcinku Niezbyt sławni ugasił krzak, który przypadkowo podpaliła Beth. Ostatecznie wyleciał z programu zajmując dwudzieste miejsce. Powrócił na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę!. W odcinku specjalnym programu szukał walizki z okrągłym milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 uczestnikami zakwalifikował do drugiego sezonu, jakim jest Plan Totalnej Porażki. Został przydzielony do drużyny "Zabójczych Makiet". W odcinku 3:10 do Obłędowa podczas gry o milion dolarów jego drużynę opuścił Trent. W odcinku Wypożyczona kuchnia szefa wyeliminował Gwen. Miał ostatecznie odpaść z programu, lecz zauważył rezygnację DJ-a z dalszego udziału w programie.

W co drugim odcinku jego drużyna zaczęła stopniowo zmniejszać – najpierw z programu wyleciała Izzy, a później odszedł Owen. Ostatecznie wyleciał z programu mając liczne obrażenia na ciele w odcinku Duma księżniczki. Pojawił się również w dwóch ostatnich odcinkach drugiego sezonu programu, w tym drugim na ogłoszeniu ostatecznych wyników. W odcinku specjalnym wziął udział w wielkim wyścigu celebrytów, podczas którego został członkiem "Porażkowych Braci".

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Chłopakowi nie udało się dostać do trzeciego sezonu programu. Jednak za to wraz z Evą, Beth, Trentem oraz Katie i Sadie uczestniczył w podsumowaniach pięciu ostatnich odcinków programu. W dwóch pierwszych z nich został komentatorem i nawiązał kontakty z widzami, którzy dzwoniąc do studia chcieli pomóc w zakupie paliwa do samolotu i ocaleniu programu przed skasowaniem go z emisji.

Podczas podsumowań wraz z Haroldem i Trentem (nie licząc Cody'ego, który jako jedyny męski członek drużyny "Amazonek" walczy o milion) zaśpiewał różne piosenki. Pojawił się również w ostatnich dwóch odcinkach programów, w tym na ogłoszeniu ostatecznych wyników końcowych w odcinku Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Justin pełnił swoją rolę epizodyczną w pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Większe, gorsze, brutalniejsze!. W tym odcinku podczas przeprawy jachtem pokazał Beth swoje mięśnie dopóki mewa nie przeszkadzała im w sielance.

Charakterystyka Edytuj

Justin jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest przystojnym i typowym modelem. Swoim wyglądem zachwyca wszystkie dziewczyny, zwierzęta i niektórych chłopaków. Dba o to, żeby nie zostać okaleczonym przez kogokolwiek lub cokolwiek. Jest niezbyt inteligentny, jednak potrafi być podstępny. Obmyśla dobrą strategię. Lubi często się przyglądać w lustrze. Należy do zespołu "Porażkowi Bracia" wraz z Haroldem, Trentem i Codym.

Wygląd Edytuj

Justin

Justin jest wysokim i szczupłym chłopakiem. Swoim wzrostem i sylwetką dorównuje reszcie uczestników płci męskiej, w tym m.in. Lightningowi, Mike'owi, Geoffowi, Noah, Cody'emu, Alejandro i Duncanowi. Jest bardzo umięśniony. Ma beżową cerę opaloną na kolor jasnobrązowy, ciemno-brązowe włosy i niebieskie oczy. Zwykle nosi ciemno-zielony t-shirt, długie turkusowe jeansy i brązowo-beżowe sandały. Jego strój uzupełnia naszyjnik z ozdobą w kształcie brązowej muszli. Natomiast na pierwszą część zadania eliminacyjnego i kąpiel w mini basenie oraz w luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada turkusowe szorty kąpielowe.

Cytaty Edytuj

"Bądźmy szczerzy. Zrobię wszystko, żeby wygrać."
― O wygraniu programu będąc w pokoju zwierzeń; odc. Zamieszki na planie
"Dosyć tego, przeniosę się do Kanady. Zaraz, już tu jestem..."
― odc. Dzieci za milion dolarów

Ciekawostki Edytuj

  • Justin jest jedynym uczestnikiem, który podczas pierwszego zadania eliminacyjnego wskoczył przed bezpieczną strefę.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą szorty kąpielowe.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki