FANDOM

Jo
JoAudition
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 15
Dubbing: Laurie Elliot (oryginalny)
Magdalena Karel (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Jo
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Svetłana (jeden z alter-ego Mike'a)
Wrogowie: Alejandro
Anna Maria
Brick
Cameron
Dawn
Duncan
Gwen
Heather
Lightning
Mike
Scott
Zoey
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: manipulowanie ludźmi, uprawianie sportu
TDRIlogo Total Drama All-Stars Logo

Jo – fikcyjna postać występująca po raz pierwszy w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Historia Jo rozpoczyna się w pierwszym odcinku czwartego sezonu reality show Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi osobami przybyła na teren Obozu Wawanakwa, w którym znajduje się działanie promieniotwórcze. Podczas przeprawy jachtem kazała Scottowi nie wchodzić jej w drogę. Po eksplozji, jaką wywołał Chris, szybko popłynęła na brzeg wyspy jako druga z kolei. Gdy dotarła pierwsza do mety, przeprosiła Lightninga, że z nią przegrał. Została umieszczona w drużynie "Zmutowanych Larw". Dostała w twarz trampoliną. W końcu udało jej się rozbroić bombę w totemie i wygrać z drużyną wyzwanie.

W drugim odcinku Prawda albo laser rekina nazwała Camerona słabeuszem i stwierdziła, że przegra rywalizację. Dała sobie radę na torze kuli do burzenia. Podczas wyzwania uniknęła rękoczynu z Anną Marią, przez co niechcący ucierpiał Brick (odc. Lód, lód, dziecino). Została schwytana przez olbrzymiego pająka, za którego przebrała się Izzy (odc. Schwytani straceńcy). Użyła mewowego działka, aby strzelać podczas drugiej części wyzwania (odc. Ahoj, załogo!). Zamieniła się ze Scottem i została członkinią drużyny "Toksycznych Szczurów" (odc. Uciekający model).

W odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady będąc sama w żeńskiej części domku ćwiczyła nago jak starożytni sportowcy. Pokłóciła się z Brickiem, a ten groził jej eliminacją, jeśli go nie nie będzie go słuchać. Podczas wyzwania wraz z Brickiem została porwana przez świstaki. Przez przygodę z nimi nie udało się jej i jej drużynie ukończyć wyzwania. Po eliminacji Bricka odkryła, że jedna z byłych członkiń jej drużyny, od pewnego czasu stażystka – Dakota – przeszła do drużyny przeciwnej. Podczas kolejnego wyzwania musiała nosić karne pasy za przegraną w pierwszej części wyzwania i znaleźć do nich klucze (odc. Wyspa skarbów Dr. McLeana).

W dziewiątym odcinku Grand Chef Auto po rozwiązaniu drużyn działała indywidualnie wraz z pięcioma innymi osobami. W dziesiątym odcinku W górę, w górę, w moim żałosnym balonie pojedynkowała się z Cameronem. Ostatecznie dostała Toksyczną Piankę Wstydu i została wyeliminowana z dalszej gry o milion dolarów poprzez wystrzelenie z Miotacza Wstydu. Powróciła w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na ogłoszenie wyników.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 uczestnikami zakwalifikowała się do piątego sezonu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie wraz z resztą wylądowała w wodzie. Po dotarciu na wyspę została przydzielona do drużyny "Nikczemnych Sępów". Podczas pierwszego wyzwania, którym jest szukanie klucza do hotelu, wraz z resztą odkryła, że Alejandro po roku odsiadki wyskoczył z Porażko-Miernika w wyniku jego wybuchu. Pomogła mu otworzyć drzwi do hotelu trzymając chłopaka w rękach z powodu problemu z nogami. Wieczorem oglądała ceremonię, w której uczestniczy drużyna "Bohaterskich Chomików".

W odcinku Zły lęk wraz z Gwen, Duncanem i Scottem jadła śniadanie. Podczas poszukiwania trójwymiarowych puzzli miała sprzeczkę Heather. Niestety jej drużynę zdenerwował Lightning, przez co ci przegrali z "Chomikami". Otrzymała piankę jako ostatnia. Podczas trzeciego wyzwania w odcinku Chroń prywatności Pijawko-Ballem pomiędzy nią, a parą Alejandro i Heather doszło do gwałtownej kłótni. Ostatecznie zajmując dwunaste miejsce zniknęła wewnątrz Spłuczki Wstydu. Natomiast w finałowym odcinku piątego sezonu Zrujnowany finał była jednym z ośmiu zawodników, którzy znajdowali się wewnątrz baloników.

Charakterystyka Edytuj

Jo jest uczestniczką w serii animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest bardzo twardą, agresywną i wysportowaną dziewczyną. Najsilniejsza zawodniczka w programie. Nazywa "wielkim przegranym" tego, kto zajmie drugie miejsce. Nie lubi mięczaków, takich jak Cameron. Potrafi manipulować ludźmi. Razem z Staci, Dawn, B, Samem, Brickiem i Lightningiem tworzy drużynę "Toksycznych Szczurów". Jej pierwszy występ ma miejsce w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. W najnowszym piątym sezonie razem z Heather, Courtney, Alejandro, Gwen oraz wcześniej wymienionymi uczestnikami tworzy drużynę "Nikczemnych Sępów" rywalizującą z drużyną "Bohaterskich Chomików".

Wygląd Edytuj

NewJoHQ

Podobnie jak reszta uczestników pierwszych trzech sezonów programu, w tym m.in. Tyler, Geoff, Cody, Ezekiel, Noah, Sierra, Lindsay, Bridgette, Heather, Gwen i Courtney, oraz pozostali, najnowsi uczestnicy, w tym Zoey, Dakota, Mike i Cameron (poza Beth i Dawn, które są niższe od reszty, oraz Sadie, Owenem, B i Staci, którzy są grubsi i ciężsi od pozostałych), Jo jest bardzo wysoką i wysportowaną dziewczyną o atletycznej budowie ciała. Jej cera ma średniobeżową karnację. Ma krótkie, ścięte blond włosy w średniej tonacji i duże, purpurowo-niebieskie oczy (początkowo jej oczy miały kolor szary). Nie używa kosmetyków.

Zawsze chodzi i biega ubrana w wygodny strój sportowy, tzn. nosi ciemnoszarą, bawełnianą bluzę dresową z wielką kieszenią po środku i kapturem, pod nią średnio-szary, bawełniany t-shirt, ciemnoniebieskie dresowe spodnie (początkowo jej spodnie miały kolor jasnoszary), średniej długości białe skarpetki i beżowo-zielone tenisówki (początkowo jej tenisówki były białe). Nie nosi żadnych dodatków uzupełniających jej sportowy strój. Zaś na jedno z wyzwań w odcinku Ahoj, załogo! zakłada ciemnoszary strój kąpielowy do kolan. Swoim wyglądem przypomina postać Sue Sylvester, bohaterkę popularnego, młodzieżowego serialu muzycznego Glee.

Cytaty Edytuj

Ogólnie Edytuj

"Nie wchodź mi w drogę jeśli cenisz swoje klejnoty."
― Do Scott'a; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!
"Ju hu!I o to właśnie mi chodziło!Jestem pierwsza na tej...*patrzy się suchą Dawn*Ale jak...Jesteś całkiem sucha..."
― Do Dawn po przypłynięciu na plażę; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!

O Jo Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jo i Eva są uczestniczkami, które nie używają kosmetyków.
  • Jo początkowo miała mieć na imię Mary.
  • Jo jest po Evie, Tylerze i Lightningu czwartą osobą, której specjalnością jest sport.
    • Inni zawodnicy również uprawiają sport, jednak nie jet to ich specjalność. Przykładem może być Lindsay, która jest w drużynie lekkoatletycznej lub jedna z osobowości Mikea – Svetłana, która jest wyborną gimnastyczką.
  • Jest jedną z pięciu uczestniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Ahoj, załogo!) noszą jednoczęściowe stroje kąpielowe.
  • Jo jest pierwszą postacią drugiej generacji, która ukazuje nagość.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamDawnJoStaci
Nikczemne Sępy
AlejandroCameronLightningScottCourtneyGwenHeatherJo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki