FANDOM

Jej imię to nie Blaineley
Jej imię to nie Blaineley
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: TPwT Podsumowanie III: Po bólu!
Wykonawca: Geoffa
Gatunek: pop, folk
Długość: 01:03
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Jej Imię To Nie Blaineley♫♪(piosenka nr 21)01:03

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Jej Imię To Nie Blaineley♫♪(piosenka nr 21)

Jej imię to nie Balineley (ang. Her Real Name Isn't Blaineley) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Geoffa, jednego z prowadzących podsumowania ostatnich odcinków programu. W polskiej wersji piosenkę śpiewa Robert Kudelski.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez Geoffa, jednego z prowadzących podsumowania ostatnich odcinków "Totalnej Porażki w trasie". Opisuje wszystkim fanom programu, jaki charakter ma współprowadząca i co jest w niej złośliwe. Cechuje ją dynamizm. Piosenka o Blaineley pojawia się w odcinku TPwT Podsumowanie III: Po bólu!.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka, Geoff opowiada o Blaineley uczestnikom, którzy nie uczestniczą w aktualnym sezonie "Totalnej Porażki", oraz zawodnikom, którzy już wylecieli z programu. Mówi im, ze jest złośliwą, wstrętną i obrzydliwą blondynką. Oznajmia również, że gdy Blaineley włoży swoje ubranie o jeden rozmiar za duży, można stwierdzić, że jest szczupłą dziewczyną. Pod koniec piosenki dodaje, że jej prawdziwe imię to Mildred.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki