FANDOM

Izzy
S01 Ep.17 Izzy.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Frajerskie uderzenia
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 51
Dubbing: Katie Crown (oryginalny)
Joanna Górniak (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Izzy
Przydomek: Świruska
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Brat
Dziadek
Prababcia
Wujek
Przyjaciele: Owen
Eva
Lindsay
Tyler
Noah
Wrogowie: Heather
Justin
Cameron
Chef Hatchet
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego: E-Scope
Specjalność: bycie nieobliczalną wariatką
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka: Plejada gwiazd

Izzy – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki i Totalna Porażka w trasie oraz jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji. Dziewczyna pojawia się również w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy i Totalnej Porażce: Plejadzie gwiazd jako gość specjalny. W polskiej wersji jest dubbingowana przez Joannę Górniak.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Izzy, jednej z uczestniczek reality show, rozpoczyna się w pierwszym odcinku Wyspy Totalnej Porażki. Wraz z 21 osobami przybyła na teren położonego na wyspie obozu Wawanakwa. Była ostatnią zawodniczką, która tam przybyła. Jednak uderzyła głową o jeden z końców Portu Wstydu i wpadła do wody. Została z niej wyciągnięta przez Heather. Początkowo była w drużynie "Zabójczych Okoni", jednak zamieniła się z Katie i została członkinią "Wrzeszczących Susłów". W obu częściach pierwszego oraz w drugim wyzwaniu doprowadziła drużynę do zwycięstwa. W trzecim i czwartym wyzwaniu jej drużyna ulegała "Zabójczym Okoniom". W piątym przebrała się za niedźwiedzia, przez co jej drużyna prawie została pokonana przez drużynę przeciwną. Jednak gdy ci za zgubienie Katie i Sadie zostali zdyskwalifikowani, Izzy i jej drużynie udało się wygrać wyzwanie.

W odcinku W górę strumienia po siódmym wyzwaniu uniknęła bycia schwytaną przez Królewską Policję Konną poprzez ucieczkę mówiąc Nigdy mnie nie złapiecie!. Powróciła na czternaste wyzwanie razem z Evą. Podczas wyzwania w odcinku Szukać i nie zniszczyć wyjęła klucz ze środka pszczelego ula, w wyniku czego rozzłoszczone owady osiedliły się na dziewczynie. W innym wyzwaniu skonstruowała rower i zabrała LeShawnę na przejażdżkę. W kolejnym wyzwaniu myśląc, że to jelonek, przez pomyłkę trafiła w Heather przez co ta była sparaliżowana. W końcu wyleciała z programu robiąc na oczach innych sztuczkę ze znikaniem. Powróciła w ostatnim finałowym odcinku To już ostatni raz, naprawdę!.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 osobami zakwalifikowała się na Plan Totalnej Porażki. Została członkinią "Zabójczych Makietów". W drugim wyzwaniu jej drużyna uległa "Trzeszczącym Żarówom" i wyleciała z programu, lecz nie na długo. Powróciła w siódmym odcinku programu. Uczestniczyła w kolejnych wyzwaniach pokonując drużynę przeciwną. Jednak w jedenastym odcinku programu ostatecznie opuściła plan filmowy. Powróciła w finałowym odcinku PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?.

Totalna Porażka w Trasie Edytuj

Wraz z 17 osobami zakwalifikowała się do kolejnej edycji programu noszącej nazwę Totalna Porażka w Trasie. Początkowo była członkinią drużyny "Amazonek", lecz zamieniła się z Sierrą i została członkinią drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Wyeliminowała prawie wszystkich członków drużyny "Zwycięzców". Jednak w jedenastym odcinku programu (Moja Upalna Jamajka!) doznała kontuzji głowy, przez co musiała zrezygnować z dalszego udziału w programie.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

W czwartym sezonie Izzy odegrała również swoją rolę epizodyczną. W pierwszym jego odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! huśtała się do góry nogami dookoła łodzi z 23 innymi uczestnikami. W odcinku Schwytani straceńcy przebrała się za pająka, aby porwać ośmiu z 13 nowych uczestników, lecz Cameron przybył w samą porę, aby jej w tym przeszkodzić, i zniszczył jej kostium.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Tak samo jak w poprzednim sezonie, Izzy odegrała również swoją rolę epizodyczną w piątym sezonie. W odcinku Frajerskie Uderzenia stanęła na ringu w pajęczym kostiumie. Rywalizowała z Cameronem. Zamiast niego trafiła w Mike'a jako Mala. Ostatecznie przegrała rywalizację zanim odkryła jego sekret.

Charakterystyka Edytuj

Izzy jest nieco narwana. Wiecznie podekscytowana i nieprzewidywalna. Jednego dnia potrafi być zakochana w jednej osobie, a drugiego rzucić ją na pożarcie niedźwiedziom. Jest podatna na załamania nerwowe, skłonna do wyolbrzymiania i prześladowania przystojnych chłopaków. Izzy kłamie bez zażenowania – nie po to by dopiąć swego, ale dlatego, że jest po prostu dziwna. Nigdy nie wiadomo czego się po niej spodziewać, może się zakochać w kimś tak samo niezrównoważonym jak ona np. w Owenie.

Wygląd Edytuj

Izzy Totalna Porażka.png

Podobnie jak reszta uczestniczek programu, w tym m.in. Lindsay, Heather, Sierra i Gwen, Izzy jest wysoka i ma szczupłą budowę ciała. Jej skręcone włosy są rude w jasnej tonacji i sięgają ramion. Jej oczy są zielone, a błyszczyk na ustach ma taki sam kolor co jej włosy.

Jej zwykły ubiór to zielony top z otworem w kształcie serca odwróconego o kąt półpełny, zielone spódnico-spodnie i zielone półbuty. Strój uzupełnia znajdująca się na prawym nadgarstku bransoletka z plastiku. Na pierwsze zadanie eliminacyjne, kąpiel w zwycięskim, własnoręcznie zbudowanym mini basenie oraz w luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada dwuczęściowy strój kąpielowy podobny do swojego ubioru oraz czepek. W trakcie każdego zadania wkłada m.in. niedźwiedzie kostiumy.

Cytaty Edytuj

"Jupiiiii!"
― Podczas jazdy rowerem z LeShawną, odc. Przednia zabawa
"Najlepiej dodawać ketchup do wszystkiego. Zabija smak mydła!"
― Po dodaniu ketchupu do naleśników; odc. Poszukiwanie kosmicznych jaj

Ciekawostki Edytuj

  • Izzy jest obok Dakoty, Owena, Duncana i Evy jedną z osób, która odpadała z programu dwukrotnie.
  • Jest jedną z osób, które obok Samey i Amy, Elli, Scarlett, Dawn, Lindsay oraz Gwen noszą spódnice.
  • Izzy oraz Mike są jedynymi uczestnikami, którzy posiadają kilka różnych osobowości.
  • Izzy jest odpowiedzialna za powstanie drugiego sezonu programu – ona upuściła walizkę, która zaginęła w odmętach wody.
  • Izzy często opisuje siebie lub swoje osobowości, mówiąc w trzeciej osobie.
  • Jest jedną z dziewięciu uczestniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą dwuczęściowe stroje kąpielowe.
  • Jest obok DJ-a, Alejandro, Owena, Heather, Courtney i Lindsay jednym z uczestników, którzy przeklinali podczas programu. Jej wypowiedzi były ocenzurowane z powodu przekleństw.
  • Izzy opuszczała program ponad pięć razy podczas jedynie trzech sezonów animowanego reality-show, za każdym razem zręcznie omijając procedury programu.
    • Podczas pierwszej eliminacji w WTP została przegoniona z ceremonii do lasu przez Królewską Policję Konną (ang. Royal Canadian Mountain Police, w skrócie RCMP).
    • Podczas drugiej eliminacji na wyspie, zamiast udać się do portu wstydu, Izzy zniknęła w chmurze dymu.
    • Za trzecim razem i podczas pierwszej eliminacji drugiego sezonu, dziewczyna została zaciągnięta siłą do limuzyny przez dwóch stażystów.
    • W czasie drugiej eliminacji w PTP została zaciągnięta do limuzyny przez Szefa.
    • Piątym razem, podczas trwania TPWT, uczestniczka została zabrana z programu przez wojsko, które chciało użyć jej ponadprzeciętnej inteligencji.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
AlejandroDuncanNoahOwenTylerIzzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki