FANDOM

Total Drama Island PTP logo TDWT TDRIlogo Total Drama All-Stars Logo

Izzy – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa totalnej porażki, Plan totalnej porażki i Totalna porażka w trasie oraz jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej porażki" pierwszej generacji. Dziewczyna pojawia się również w Totalnej porażce: Zemście wyspy i Totalnej porażce: Plejadzie gwiazd jako gość specjalny. W polskiej wersji jest dubbingowana przez Joannę Górniak.

Historia Edytuj

Wyspa totalnej porażki Edytuj

Historia Izzy, jednej z uczestniczek reality show, rozpoczyna się w pierwszym odcinku Wyspy totalnej porażki. Wraz z 21 osobami przybyła na teren położonego na wyspie obozu Wawanakwa. Była ostatnią zawodniczką, która tam przybyła. Jednak uderzyła głową o jeden z końców Portu Wstydu i wpadła do wody. Została z niej wyciągnięta przez Heather. Początkowo była w drużynie "Zabójczych Okoni", jednak zamieniła się z Katie i została członkinią "Wrzeszczących Susłów". W obu częściach pierwszego oraz w drugim wyzwaniu doprowadziła drużynę do zwycięstwa. W trzecim i czwartym wyzwaniu jej drużyna ulegała "Zabójczym Okoniom". W piątym przebrała się za niedźwiedzia, przez co jej drużyna prawie została pokonana przez drużynę przeciwną. Jednak gdy ci za zgubienie Katie i Sadie zostali zdyskwalifikowani, Izzy i jej drużynie udało się wygrać wyzwanie.

W odcinku W górę strumienia po siódmym wyzwaniu uniknęła bycia schwytaną przez Królewską Policję Konną poprzez ucieczkę mówiąc Nigdy mnie nie złapiecie!. Powróciła na czternaste wyzwanie razem z Evą. Podczas wyzwania w odcinku Szukać i nie zniszczyć wyjęła klucz ze środka pszczelego ula, w wyniku czego rozzłoszczone owady osiedliły się na dziewczynie. W innym wyzwaniu skonstruowała rower i zabrała LeShawnę na przejażdżkę. W kolejnym wyzwaniu myśląc, że to jelonek, przez pomyłkę trafiła w Heather przez co ta była sparaliżowana. W końcu wyleciała z programu robiąc na oczach innych sztuczkę ze znikaniem. Powróciła w ostatnim finałowym odcinku To już ostatni raz, naprawdę!.

Plan totalnej porażki Edytuj

Wraz z 14 osobami zakwalifikowała się na Plan totalnej porażki. Została członkinią "Zabójczych Makietów". W drugim wyzwaniu jej drużyna uległa "Trzeszczącym Żarówom" i wyleciała z programu, lecz nie na długo. Powróciła w siódmym odcinku programu. Uczestniczyła w kolejnych wyzwaniach pokonując drużynę przeciwną. Jednak w jedenastym odcinku programu ostatecznie opuściła plan filmowy. Powróciła w finałowym odcinku PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?.

Totalna porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 osobami zakwalifikowała się do kolejnej edycji programu noszącej nazwę Totalna porażka w trasie. Początkowo była członkinią drużyny "Amazonek", lecz zamieniła się z Sierrą i została członkinią drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Wyeliminowała prawie wszystkich członków drużyny "Zwycięzców". Jednak w jedenastym odcinku programu (Moja Upalna Jamajka!) doznała kontuzji głowy, przez co musiała zrezygnować z dalszego udziału w programie.

Totalna porażka: Zemsta wyspy Edytuj

W czwartym sezonie Izzy odegrała również swoją rolę epizodyczną. W pierwszym jego odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! huśtała się do góry nogami dookoła łodzi z 23 innymi uczestnikami. W odcinku Schwytani straceńcy przebrała się za pająka, aby porwać ośmiu z 13 nowych uczestników, lecz Cameron przybył w samą porę, aby jej w tym przeszkodzić, i zniszczył jej kostium.

Totalna porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Tak samo jak w poprzednim sezonie, Izzy odegrała również swoją rolę epizodyczną w piątym sezonie. W odcinku Frajerskie Uderzenia stanęła na ringu w pajęczym kostiumie. Rywalizowała z Cameronem. Zamiast niego trafiła w Mike'a jako Mala. Ostatecznie przegrała rywalizację zanim odkryła jego sekret.

Charakterystyka Edytuj

Izzy jest nieco narwana. Wiecznie podekscytowana i nieprzewidywalna. Jednego dnia potrafi być zakochana w jednej osobie, a drugiego rzucić ją na pożarcie niedźwiedziom. Jest podatna na załamania nerwowe, skłonna do wyolbrzymiania i prześladowania przystojnych chłopaków. Izzy kłamie bez zażenowania – nie po to by dopiąć swego, ale dlatego, że jest po prostu dziwna. Nigdy nie wiadomo czego się po niej spodziewać, może się zakochać w kimś tak samo niezrównoważonym jak ona np. w Owenie.

Wygląd Edytuj

Podobnie jak reszta uczestniczek programu, w tym m.in. Lindsay, Heather, Sierra i Gwen, Izzy jest wysoka i ma szczupłą budowę ciała. Jej skręcone włosy są rude w jasnej tonacji i sięgają ramion. Jej oczy są zielone, a błyszczyk na ustach ma taki sam kolor co jej włosy.

Jej zwykły ubiór to zielony top z otworem w kształcie serca odwróconego o kąt półpełny, zielone spódnico-spodnie i zielone półbuty. Strój uzupełnia znajdująca się na prawym nadgarstku bransoletka z plastiku. Na pierwsze zadanie eliminacyjne, kąpiel w zwycięskim, własnoręcznie zbudowanym mini basenie oraz w luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada dwuczęściowy strój kąpielowy podobny do swojego ubioru oraz czepek. W trakcie każdego zadania wkłada m.in. niedźwiedzie kostiumy.

Cytaty Edytuj

"Jupiiiii!"
― Podczas jazdy rowerem z LeShawną, odc. Przednia zabawa
"Najlepiej dodawać ketchup do wszystkiego. Zabija smak mydła!"
― Po dodaniu ketchupu do naleśników; odc. Poszukiwanie kosmicznych jaj

Ciekawostki Edytuj

  • Izzy jest obok Dakoty, Owena, Duncana i Evy jedną z osób, która odpadała z programu dwukrotnie.
  • Jest jedną z osób, które obok Samey i Amy, Elli, Scarlett, Dawn, Lindsay oraz Gwen noszą spódnice.
  • Izzy oraz Mike są jedynymi uczestnikami, którzy posiadają kilka różnych osobowości.
  • Izzy jest odpowiedzialna za powstanie drugiego sezonu programu – ona upuściła walizkę, która zaginęła w odmętach wody.
  • Izzy często opisuje siebie lub swoje osobowości, mówiąc w trzeciej osobie.
  • Jest jedną z dziewięciu uczestniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą dwuczęściowe stroje kąpielowe.
  • Jest obok DJ-a, Alejandro, Owena, Heather, Courtney i Lindsay jednym z uczestników, którzy przeklinali podczas programu. Jej wypowiedzi były ocenzurowane z powodu przekleństw.
  • Izzy opuszczała program ponad pięć razy podczas jedynie trzech sezonów animowanego reality-show, za każdym razem zręcznie omijając procedury programu.
    • Podczas pierwszej eliminacji w WTP została przegoniona z ceremonii do lasu przez Królewską Policję Konną (ang. Royal Canadian Mountain Police, w skrócie RCMP).
    • Podczas drugiej eliminacji na wyspie, zamiast udać się do portu wstydu, Izzy zniknęła w chmurze dymu.
    • Za trzecim razem i podczas pierwszej eliminacji drugiego sezonu, dziewczyna została zaciągnięta siłą do limuzyny przez dwóch stażystów.
    • W czasie drugiej eliminacji w PTP została zaciągnięta do limuzyny przez Szefa.
    • Piątym razem, podczas trwania TPWT, uczestniczka została zabrana z programu przez wojsko, które chciało użyć jej ponadprzeciętnej inteligencji.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa totalnej porażki Edytuj

Plan totalnej porażki Edytuj

Totalna porażka w trasie Edytuj

Totalna porażka: Zemsta wyspy Edytuj

Totalna porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
AlejandroDuncanNoahOwenTylerIzzy