Fandom

Cartoon Network Wiki

Idź, Goo, idź

Przekierowano z Idź Goo, idź

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Idź, Goo, idź
Sezon 3, Odcinek 33
Idź Goo, idź.png
Oryginalny tytuł: Go Goo, Go
Premiera: 11 listopada 2005 FlagaUSA.png
17 czerwca 2006 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 307
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Wyprawa do Europy"
Następny
"Od zbrodni do zbrodni"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Idź Goo, idź (ang. Go Goo, Go) – siódmy odcinek trzeciej serii, trzydziesty trzeci serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis odcinka Edytuj

Wszyscy uważają Maksa i jego nową koleżankę, Goo, za parę, co niezwykle denerwuje chłopaka. Ona zaś zaczyna przyczyniać się do wielu kłopotów w Domu Pani Foster.

StreszczenieEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Maks wchodzi na drzewo, żeby odzyskać sanki (które z nieznanego powodu znalazły się na drzewie w środku lata). Gdy jest już blisko nich, spada z drzewa prosto w dół, na nieznaną mu dziewczynę. Chłopak zabiera ją do Domu Pani Foster, by założyć jej plaster na kolano. Ta mu się przedstawia i zaczyna opowiadać o sobie. Okazuje się być lekko dziwaczna oraz zwariowana, a także wymyśla strasznie dużo zmyślonych przyjaciół nie potrafiąc zapanować nad swoją bujną wyobraźnią. Nagle zauważają ją Franka i Pan Zając, którzy natychmiast wyrzucają ją z domu. Wyjaśniają Maksowi, iż jest ona zmorą dla domu pani Foster, który musi przygarniać co rusz jej nowych wymyślonych przyjaciół. Wizyty Goo jednak się nie kończą, wręcz przeciwnie, dziewczyna zaczyna coraz częściej odwiedzać Maksa w domu pani Foster, przez co w domu pojawia się mnóstwo zmyślonych przyjaciół. Ostatecznie w domu zapanowuje przepełnienie, więc Bloo, Chudy, Eduardo, Koko, Pan Zając, Pani Foster i Franka muszą spać w autobusie Fosterów. Gdy dowiaduje się o tym Maks, dostaje zakaz przychodzenia do Fosterów – Franka i Zając myślą, że Goo jest jego dziewczyną i uważają, iż właśnie on jest główną przyczyną jej niekończących się odwiedzin. Oburzony Maks odnajduje Goo i mówi jej wszystko, co o niej tak naprawdę ludzie sądzą – to, iż nikt jej nie lubi oraz to, że jest główną przyczyną problemów w przytułku. Oznajmia także, iż jej nie lubi. Ta zaczyna płakać i idzie w samotności, zostawiając Maksowi plecak, który mu naprawiła (który wcześniej się zerwał) oraz list, w którym pisze podziękowania za bycie tak dobrym przyjacielem. Po pewnym czasie Maksa bierze sumienie i postanawia pocieszyć Goo oraz wyjaśnić jej, w jaki sposób może zostać lubianą przez innych. Rady Maksa się sprawdzają, Goo zaczyna być lubiana, panuje nad swoją wyobraźnią, a nawet zachęca wiele dzieci do adopcji innych przyjaciół, zostając przez to "Przyjacielem Miesiąca".

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym pojawia się Goo.

Wyróżnienia Edytuj

  • Za odcinek Idź Goo, idź Shannon Tindle wygrała Nagrodę Emmy w kategorii Wybitne osiągnięcia indywidualne w animacji.
    • Shannon Tindle została także nominowana za ten sam odcinek do Nagrody Annie w kategorii Najlepszy projekt postaci w animowanej produkcji telewizyjnej.
  • Za odcinek Idź Goo, idź serial został nominowany do Nagrody Emmy w kategorii Najlepszy program animowany trwający krócej niż godzinę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki