FANDOM

Odcinek

Idź, Ser, idź
Sezon 5, Odcinek 53

Idź ser, idź 2.png

Idź ser, idź.png

Oryginalny tytuł: Cheese A Go-Go
Premiera: 4 maja 2007 FlagaUSA.png
9 kwietnia 2009 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 501
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Darrick Bachman
Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Poszukiwany Chudy"
Następny
"Dolary za towary"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Idź Ser, idź (ang. Cheese A Go-Go) – pięćdziesiąty trzeci odcinek serialu, pierwszy odcinek piątego sezonu oraz odcinek specjalny, który w Polsce miał premierę 9 kwietnia 2009 roku podczas wielkanocnego bloku Cartoon Network Inwazja.

Opis fabuły Edytuj

Bloo jest przekonany, że Ser to kosmita. Ich zachowanie znacznie komplikuje plany reszty przyjaciół.

Streszczenie Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Franka jest na poczcie i walczy z ogromną ilością paczek. Jednocześnie jej rozmowa z pocztowcem i panią Foster komplikuje sytuacje. Na miejscu zauważa Sera, który wciąż powtarza "Muszę iść". Zaciekawiona celem wycieczki Sera po mieście idzie za nim. Ten nie reaguje i wciąż bezmyślnie biegnie mówiąc te same dwa słowa. Franka usiłuje go wziąć ze sobą do autobusu. Jedzie do kina po Maksa i Bloo, którzy oglądali film o kosmitach. Gdy otwiera drzwi, Ser ucieka. Razem z Maksem, który czekał na Frankę, biegnie za nim. Gdy ostatecznie Ser zostaje złapany, Bloo, Franka i Maks jadą do przychodni dentystycznej. Czeka na nich Koko. Okazuje się, że Eduardo dostał za dużo środka nasennego przez co zaczął się inaczej zachowywać. Dentysta jest zły na Frankę, że zbyt późno przyjechała. Wszyscy jadą później do sądu na sprawę pomiędzy Jackie'm Kaktusem i panią Foster dotyczący zjedzonej kanapki. Bloo czyta w gazecie informacje o kosmitach i zauważa podobieństwo między kosmitami ze zdjęcia oraz Serem. Myśli, że ten jest kosmitą i gdy cała reszta idzie do sądu poza nim, Eduardo i Serem, zabiera jakoby kosmitę do ośrodka naukowego na wzgórzu. Franka, wracając z panią Foster, Chudym i Jackie'm, dostaje mandat za zaparkowanie w niedozwolonym miejscu. Maks i pani Foster idą do sądu tym razem w sprawie mandatu. Koko, Jackie i policjant idą zjeść kanapkę. Franka i Chudy ruszają znaleźć Bloo, Sera i Eduardo, którzy wyszli z autobusu. Bloo w ośrodku naukowym próbuje skomunikować się z kosmitami, by przekazać im informację, że wie o prawdzie związanej z Serem. Przeszkadza mu w tym Franka, która bierze Sera ze sobą i oddaje Luizie. Pyta ją, gdzie Ser ciągle chce iść. Luiza mówi, że Ser cały czas chce gdzieś iść i nie ma konkretnego celu. Zażenowana Franka wychodzi z rezygnacją i otrzymuje telefon od babci telefon z informacją, że ta, Bloo, Chudy, Maks, Eduardo, a następnie też Koko i Jackie Kaktus – trafili do więzienia. Odcinek kończy się ze sceną w obserwatorium astronomicznym, gdzie naukowcy słyszą dziwne sygnały z kosmosu, powtarzające: "ser".

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki