FANDOM

Camp lazlo logo

Honey (z ang. miód) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Brygidę Turowską-Szymczak. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Honey rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii To nie piknik. W tym odcinku wraz z koleżankami oglądała zaschnięte bajoro. W odcinku Nauka pływania razem z Almondine i Amber widziała, jak chłopcy z sąsiedniego obozu w przebraniu idą w stronę basenu. Biła się z Edwardem Dziobakiem, z którym tańczyła na Potańco-huli Bahuli (odc. Niebezpieczne związki).

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru wraz z przyjaciółkami zremisowała w konkursie Miss Fru Fru. Pomogła im również w wygraniu zawodów przeciągania liny (odc. Zakochanie). Oglądała również zawody maskotek na Stadionie Wiewiórkolecia, które zakończyły się porażką pani Śluz (odc. Mecz maskotek). Uczestniczyła również w teście sprawności (odc. Test sprawności).

Sezony 3-5 Edytuj

Wraz z Toodie obserwowała nadjeżdżający autobus z Zastępem Groszków i kadrą Obozu Nerka (odc. Początek lata, koniec obozu). W odcinku Polowanie na Samsona wraz z koleżankami z Zastępu podążała za Samsonem jak cień. Uczestniczyła w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) i na zajęciach w stołówce Obozu Nerka (odc. Tajemne tipi). Zrobiła Skardaczowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Pomogła również w przygotowaniach do parady (odc. Z miłości do parady). Obserwowała dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?).

W odcinku Walentynki świętowała z przyjaciółkami Walentynki, a w odcinku Na ratunek Świętom – Boże Narodzenie. Grała z Niną w siatkówkę (odc. Dobra Panna Doe). W odcinku Na imię mam Almondine przygotowała się do konkursu piękności. Próbowała również uspokoić przerażoną Almondine (odc. Braciszek). Widziała również latający spodek (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Honey jest postacią drugoplanową w serialu. Jest samicą niedźwiedzia brunatnego z obozu Wiewiórek i harcerką z Zastępu Wiewiórek, do którego należy. Z charakteru jest niezbyt inteligentna. Choć jej charakter bywa zmienny, gdy jest się mądrym, dobrodusznym i sympatycznym. Zdarza się jej dwukrotnie w serialu odwiedzić Obóz Nerka. Jej najlepszymi przyjaciółkami są Amber i Almondine oraz Patsy, Nina, Greta i Suzie.

Uwielbia smażenie pianek, śpiewanie podczas wycieczek autobusowych i słuchanie opowieści przy ognisku. Niebardzo lubi Edwarda Dziobaka, mieszkańca chatki Pinto, ale się z nim zaprzyjaźnia. Jej ulubionymi rozrywkami są zawody ślimaków, wycieczki autobusowe, zawody przeciągania liny oraz wybory Miss Fru Fru.

Wygląd Edytuj

Honey-pic

Honey tak samo jak mangusta Patsy, aligatorzyca Greta, króliczka Amber, tapirzyca Therry, sowa Almondine, suczka rasy pudel francuski Suzie i świszcz Rachel jest harcerką średniego wzrostu. Ma beżowo-brązową sierść, mały ogonek i jasne, skręcone blond włosy. Nosi na co dzień średnioturkusowy mundurek harcerski z pomarańczowo-czerwoną kamizelką, ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i fioletowo-brązowe buty. Na konkurs Miss Fru Fru (etap pierwszy) i konkurs piękności zakłada niebieską sukienkę ozdobioną białymi falbankami, a na etap kostiumów konkursu Miss Fru Fru – kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię z języka angielskiego oznacza "miód".

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj