Fandom

Cartoon Network Wiki

Hide and Bloo Seek

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hide and Bloo Seek
Sezon 0, Odcinek S08
Hide And Bloo Seek.jpg
Oryginalny tytuł:
Premiera:
Serial:
Produkcja
Kod produkcji:
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz:
Chronologia
Poprzedni
"A Chore Thing"
Następny
"Badvertisement"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Hide and Bloo Seek (tłum. Zabawa w chowanego Bloo) – ósmy odcinek krótkometrażowy serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jak wszystkie odcinki krótkometrażowe, nie doczekał się emisji w Polsce.

Opis Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Zmyśleni przyjaciele bawią się w chowanego. Trwa kolej Eduardo na to, aby odnaleźć resztę przyjaciół. Podczas gdy np. Maks chowa się za kanapą, Bloo wpada na nowatorski pomysł ukrycia się w śmietniku w kuchni, żeby wygrać zabawę. Kiedy Blooregard jest już w śmieciach, Eduardo rozpoczyna poszukiwania, zaś Franka wraca do domu z zakupami. Uzupełniając lodówkę zakupionymi produktami, wyrzuca przeterminowane do śmieci i bierze worek (w którym jest Bloo) z zamiarem go wyrzucenia. Jednak pan Zając woła ją do swojego gabinetu, przez co Franciszka zostawia wór. W kuchni zjawia się Fluffy z innym zmyślonym przyjacielem i zaczynają kopać worek. Później dołącza się do nich pani Foster, tłumacząc, że bawiła się w kopanie worka na śmieci w dzieciństwie. Eduardo, który w kuchni szuka przyjaciół, po namyśle dołącza do zabawy w kopanie worka. Nagle wraca Franka i oznajmia, że worek to nie jest zabawka i podnosi go do góry, żeby wyrzucić. Tworzy się w nim dziura i wypada z niego Blooregard. Eduardo wygrał grę.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki