FANDOM

Hair Today, Gone Tomorrow
Sezon 0, Odcinek S015
Hair Today Gone Tomorrow
Oryginalny tytuł:
Premiera: 4 czerwca 2007 FlagaUSA
Serial:
Produkcja
Kod produkcji:
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz:
Chronologia
Poprzedni
""
Następny
"Neighborhood Wash"
Ddzppf logo

Hair Today, Gone Tomorrow (tłum. Fryzura obecna dziś, nieobecna jutro) – piętnasty odcinek krótkometrażowy serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jak wszystkie odcinki krótkometrażowe, nie doczekał się emisji w Polsce.

Opis Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W szkole Maksa mają się odbyć zdjęcia dla uczniów. Dzień przed tym wydarzeniem, Maks odwiedza dom pani Foster. Gdy zjawia się w pokoju Bloo, Chudego, Eduardo i Koko, Blooregard żuje gumę. Krótko po przyjściu twórcy, tworzy balon z gumy, która później przykleja się do fryzury Maksa. Bloo stara się pomóc i Nożyczkami ścina gumę razem z włosami, przez co Maks staje się w jednym miejscu łysy. Bloo dalej usiłuje pomóc i zaprowadza Maksa do kuchni, gdzie go strzyże, próbując być dobrym fryzjerem. Jednak rezultat jest beznadziejny. Bloo pogarsza sytuację, a Maks wygląda jak czupiradło. Kiedy chłopiec, widząc swoje odbicie w lustrze, zdaje sobie sprawę z tego faktu, jest zdruzgotany. Następnego dnia do zdjęcia pozuje z małymi, kolorowymi, puchatymi zmyślonymi przyjaciółmi na głowie.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł nawiązuje do angielskiego powiedzenia here today, gone tomorrow, które stosuje się w sytuacji, gdy coś lub ktoś działa na krótką metę czy przez krótki okres czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki