Fandom

Cartoon Network Wiki

Hair Today, Gone Tomorrow

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hair Today, Gone Tomorrow
Sezon 0, Odcinek S015
Hair Today Gone Tomorrow.jpg
Oryginalny tytuł:
Premiera: 4 czerwca 2007 FlagaUSA.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji:
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz:
Chronologia
Poprzedni
""
Następny
"Neighborhood Wash"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Hair Today, Gone Tomorrow (tłum. Fryzura obecna dziś, nieobecna jutro) – piętnasty odcinek krótkometrażowy serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jak wszystkie odcinki krótkometrażowe, nie doczekał się emisji w Polsce.

Opis Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W szkole Maksa mają się odbyć zdjęcia dla uczniów. Dzień przed tym wydarzeniem, Maks odwiedza dom pani Foster. Gdy zjawia się w pokoju Bloo, Chudego, Eduardo i Koko, Blooregard żuje gumę. Krótko po przyjściu twórcy, tworzy balon z gumy, która później przykleja się do fryzury Maksa. Bloo stara się pomóc i Nożyczkami ścina gumę razem z włosami, przez co Maks staje się w jednym miejscu łysy. Bloo dalej usiłuje pomóc i zaprowadza Maksa do kuchni, gdzie go strzyże, próbując być dobrym fryzjerem. Jednak rezultat jest beznadziejny. Bloo pogarsza sytuację, a Maks wygląda jak czupiradło. Kiedy chłopiec, widząc swoje odbicie w lustrze, zdaje sobie sprawę z tego faktu, jest zdruzgotany. Następnego dnia do zdjęcia pozuje z małymi, kolorowymi, puchatymi zmyślonymi przyjaciółmi na głowie.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł nawiązuje do angielskiego powiedzenia here today, gone tomorrow, które stosuje się w sytuacji, gdy coś lub ktoś działa na krótką metę czy przez krótki okres czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki