Fandom

Cartoon Network Wiki

Gwiazda tandety

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Gwiazda tandety
Sezon 5, Odcinek 58
506-title.jpg
Oryginalny tytuł: Schlock Star
Premiera: 11 września 2007 FlagaUSA.png
9 maja 2008 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 506
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Darrick Bachman
Chronologia
Poprzedni
"Bloo Superkolo
i magiczny
ziemniak mocy
"
Następny
"Ubiec pannę młodą"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Gwiazda tandety (ang. Schlock Star) – pięćdziesiąty ósmy odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, szósty odcinek piątego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Bloo stara się rywalizować z Pizza Party tworząc własny zespół.

StreszczenieEdytuj

Pewnego poranka w domu pani Foster Bloo budzi muzyka. Okazuje się, że nowa i nieznana dotąd kapela Pizza Party ma próbę. Bloo pragnie się do nich przyłączyć, jednak członkowie zespołu (zmyśleni przyjaciele) nie zgadzają się, gdyż sądzą, iż Bloo wszystko zepsuje. Po pewnym czasie Maks zostaje menadżerem zespołu, a Bloo rozpoczyna rywalizację z Pizza Party, zakładając swój własny zespół – Taco Fiesta. Do nowego zespołu Bloo dołączają Chudy, Eduardo i Koko. Zespół Pizza Party wydaje w tym czasie piosenkę "Opowieść o dżinsach", którą sprzedaje za darmo Maks. Inni członkowie Taco Fiesta zaczynają ją słuchać, toteż Bloo postanawia ich wyrzucić. Chudy, Eduardo i Koko kontynuują jednak swoją przygodę z Taco Fiesta, więc ostatecznie to Bloo rozpoczyna solową karierę. Wyzywa konkurencję (Pizza Party i Taco Fiesta) na turniej organizowany w audytorium, w domu pani Foster. Mimo tego, Bloo nie wymyśla żadnej piosenki na przedstawienie. Gdy koncert się zaczyna, Pizza Party ze swoim utworem i Taco Fiesta z nową piosenką o nazwie "Ziemniaki" odnoszą sukces – czas na występ Bloo. Zaczynają się efekty specjalne, a koncert przypomina bardzo profesjonalny występ, jednak Bloo nie zna słów i nie wie co zaśpiewać...

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki