Fandom

Cartoon Network Wiki

Greta

1722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Greta
Greta.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 27
Dubbing: Jill Talley (oryginalny)
Izabella Bukowska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Greta
Przydomek:
Rasa: aligator
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Babcia Grety (babcia)
Przyjaciele: Patsy Smiles
Nina Neckerly
Honey
Almondine
Amber
Suzie
Edward Dziobak
Samson
Wrogowie: Lazlo
Raj
Zgrzyt
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Greta (ang. Gretchen) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Izabellę Bukowską. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Grety rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii, To nie piknik. W tym odcinku wraz z drużyną rywalizowała z Zastępem Groszków o bajoro w wysiadywaniu szyszek. W odcinku Piankowy Johnny smażyła wraz z Niną, Almondine i Amber smażyła pianki słuchając opowiedzianych przez Patsy historii z dreszczykiem. Obserwowała dziwne zachowanie Lazlo, Raja i Zgrzyta (odc. Groszki są z Marsa). W odcinku Niebezpieczne związki tańczyła ze Zgrzytem. W odcinku Oczy węża ukryła się na drzewie z innymi z powodu węża grasującego po obozie.

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru wraz z koleżankami zremisowała w konkursie Miss Fru Fru. Pomogła im wygrać zawody przeciągania liny (odc. Zakochanie) i sprzedawać ciastka w mieście (odc. Krzywa wieża Groszków). Uczestniczyła w wycieczce na stok (odc. Groszki na stoku) i teście sprawności (odc. Test sprawności). Oglądała również zawody maskotek (odc. Mecz maskotek).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona wraz z koleżankami szła za Samsonem jak cień. Brała udział w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) i dodatkowych zajęciach w stołówce Obozu Nerka (odc. Tajemne tipi). Zrobiła Skradaczowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Ćwiczyła także przed paradą (odc. Z miłości do parady). Zachowywała się agresywnie na oczach koleżanek z Zastępu (odc. Kto się zajmie Gretą?).

Świętowała razem z nimi Walentynki (odc. Walentynki) i Boże Narodzenie (odc. Na ratunek Świętom). Przygotowała się do konkursu piękności (odc. Na imię mam Almondine). Nie zauważyła Zgrzyta, który ponownie wszedł do obozu Wiewiórek (odc. Braciszek). Widziała również latający spodek (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Greta jest postacią drugoplanową w serialu. Jest aligatorzycą w obozie Wiewiórek. Jeden z antagonistów w kreskówce. Z charakteru jest ciągle głodną i dosyć agresywną osobą. Czasem jej charakter bywa zmienny, gdy jest się miłym i grzecznym. W jednym z odcinków serialu nie wie, że jest w niej zakochany chory z miłości Zgrzyt po zderzeniu się z nią podczas zawodów przeciągania liny. Gdy ten dochodzi do siebie po kolejnym zderzeniu się, odrzuca go. Jakiś czas później zakochuje się w niej Edward Dziobak. Nienawidzi Lazlo i jego kolegów z chatki Galaretka. Zaprzyjaźnia się najlepiej z Patsy i Niną oraz z Amber, Almondine, Honey i Suzie.

Uwielbia zawody ślimaków, wycieczki autobusowe, tarzanie się w błocie, smażenie pianek, słuchanie opowieści grozy i sprzedawanie ciastek. Uczestniczy w zadowach przeciągania liny i wyborach Miss Fru Fru. Wróży również z tablicy gwiazd.

Wygląd Edytuj

Greta-pic.png

Greta podobnie jak mangusta Patsy, labradorka Honey, króliczka Amber, tapirzyca Therry, sowa Almondine, suczka rasy francuski pudel Suzie i świszcz Rachel jest harcerką średniego wzrostu. Jej ciało jest całe zielone i pokryte łuskami, a z paszczy wystają ostre zęby. Ogon jest długi. Ma włosy blond w średniej tonacji.

Zwykle nosi średnioturkusowy mundurek harcerski z pomarańczowo-czerwoną kamizelką i sześcioma pomarańczowymi odznakami, ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i fioletowo brązowe buty. Na konkurs Miss Fru Fru (etap pierwszy) i konkurs piękności zakłada różową sukienkę ozobioną białymi falbankami, a na etap kostiumów konkursu Miss Fru Fru – kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski.

Cytaty Edytuj

"Poczekaj do przyszłego roku!"
― Po przegranej w meczu maskotek, odc Mecz maskotek

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię zostało zaczerpięte z bohaterki serialu disneyowskiego Byle do przerwy.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki