FANDOM

Gregory
Gregory
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Czas adoptokalipsy
Ostatni odcinek: Poszukiwany Chudy
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 3
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Gregory
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Bendy (zmyślony przyjaciel), Rodzice Gregorego (matka i ojciec; imiona nieznane)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Gregory – postać fikcyjna wystepująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

OpisEdytuj

Historia Edytuj

Gregory po raz pierwszy pojawił się w odcinku Czas adoptokalipsy w dniu Adopcyjnej Soboty. Widać było tylko plecy jego oraz jego rodziców.

W odcinku Wszyscy wiedzą, że to Bendy rodzice Gregory'ego przyjechali do domu pani Foster, by oddać Bendy'ego, który bardzo rozrabiał. Franka widząc przerażoną minę chłopca zaczęła coś szeptać Panu Zającowi. Prezes domu zapytał parę małżeńską o przyłapanie Bendy'ego na kolejnych psotach. Okazało się, że to Gregory, oczko w ich głowie, widział zachowanie zmyślonego przyjaciela. Pan Zając prosił chłopca, aby poczekał w głównym holu, a sam odbył rozmowę z jego rodzicami. Zapytał, kto jest winny tego, co się działo w domu, ich syn czy Bendy. Małżeństwo stwierdziło, że syn mówił prawdę. Przekonani o prawdomówności Gregory'ego wyszli zostawiwszy Bendy'ego w domu. Franka i Pan Zając jednak sceptycznie odnieśli się do ich oceny.

Dziwne jest, aby Gregory przybył do domu pani Foster w odc. "Czas adoptokalipsy" zaadoptować przyjaciela, jeśli w odc. "Wszyscy wiedzą, że to Bendy" chciał oddać Bendy'ego. Być może Bendy został wymyślony po nieudanej adopcji.

Charakterystyka Edytuj

Gregory jest chłopcem, który wymyślił Bendy'ego. Ma krótkie blond włosy w jasnej tonacji oraz piegi na twarzy, nosi biały sweterek, niebieskie dżinsy i szare adidasy. Jest lubiany przez rodziców i dręczony przez Bendy'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki