Fandom

Cartoon Network Wiki

Goo i Maks – relacje

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Goo się wita.png
Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Goo i Maksem.

Opis ogólnyEdytuj

Maks poznał Goo w dość niefrasobliwej sytuacji, gdyż upadł na nią. Mimo iż początkowo był zażenowany jej ciągłym gadaniem i postrzeganiem ich relacji jako związek, w końcu zostają oni dość dobrymi przyjaciółmi.

Seria trzeciaEdytuj

Idź Goo, idźEdytuj

Goo x Maks.png

Po upadku z drzewa, Maks orientuje się, że spadł na dziewczynę. Przyprowadza ją więc do Domu Pani Foster, by przeprosić ją i przygotować jej opatrunek na nogę. Po chwili Goo przedstawia się i zaczyna szybko opisywać swoje imię, a także chwali zmyślonego przyjaciela Maksa, Bloo. Maks jest zdziwiony niestandardowym imieniem dziewczyny i sposobem jej wychowywania przez rodziców. Wkrótce Goo zaczyna wymyślać różnych zmyślonych przyjaciół na podobieństwo Bloo. Orientuje się o tym Franka i wyrzuca dziewczynę z domu, która jeszcze zza drzwi wymyśla przyjaciela, który pożegna się za nią z Maksem. Franka kategorycznie zabrania Maksowi wpuszczać Goo do Domu Pani Foster. Chłopiec zgadza się. Po wszystkim, Bloo stwierdza, że Goo jest super, jednak Maks kwestionuje jego opinię, stwierdzając, że jest dziwna.

Następnego dnia gdy Maks widzi Goo w pokoju Bloo, jest niezbyt szczęśliwy. Zwłaszcza gdy ta zaczyna szybko biegać po całym domu, by poznawać przyjaciół, jednocześnie uniemożliwiając Maksowi zatrzymanie jej. Maks jest również nieco zażenowany, gdy Goo nie potrafi skojarzyć kim jest Koko. Gdy w końcu udaje mu się ją złapać i obezwładnić, Maks bierze ją za rękę i z wymuszonym uśmiechem próbuje wyprosić. Ta jednak nie rozumie sugestii skupiając się na tym, że trzymają się za ręce. Goo nazywa tego Maksa "dziwakiem". Wtem zjawiają się Franka i Pan Zając i wyrzucają Goo z domu. Jednak kiedy Maks słyszy jak Franka nazywa Goo jego dziewczyną, a Pan Zając zgadza się z nią, Maks jest oburzony.

Następnie Pan Zając i Franka nakazują Maksowi wyjść i wyprosić Goo raz na zawsze. Ten wychodzi starając się jednocześnie wyjaśnić, że ona nie jest jego dziewczyną. Wtem Goo łapie Maksa za rękę co jest dla Franki i Zająca oczywistym znakiem. Maks prosi ją, by Goo już więcej nie przychodziła do Domu Pani Foster i ta zgadza się i odchodzi. Wtedy Maks radośnie tańczy. Jednak dziewczyna nie słucha Maksa i wielokrotnie wraca do Fosterów.

Pewnego dnia w końcu Franka informuje go, by nie przychodził już do Domu Pani Foster, bo to przez niego przychodzi też Goo. Mak wychodzi zły po tej informacji z autobusu i spotyka Goo, która zaczyna bardzo szybko mówić złoszcząc chłopca. W końcu ten nie wytrzymuje i wydziera się na Goo jednocześnie "wygarniając jej". Dziewczyna zaczyna płakać i ucieka jednocześnie upuszczając prezent, który miała ofiarować Maksowi, czyli jego naprawiony plecak. W związku z tym Maks idzie przeprosić Goo. Dziewczynka mówi mu, że wymyśla tylu przyjaciół dlatego że nie ma prawdziwego ludzkiego. Wtedy Maks poważnie rozmawia z Goo i zapewnia że jest fajna i ją lubi. Wtedy oboje ściskają się. Po wszystkim Maks pomaga również w sfinalizowaniu adopcji wymyślonych przyjaciół dzięki czemu została ona Przyjacielem Miesiąca.

Seria czwartaEdytuj

Wspólne zdjęcieEdytuj

Gdy Pan Zając prosi Goo o wymyślenie nowych przyjaciół, Goo odmawia mówiąc, że teraz nie potrzebuje wymyślonych przyjaciół, ponieważ ma prawdziwego przyjaciela, Maksa. Potem Maks mówi jej 'tajemnicę' dziwnego zdjęcia. Wtedy Goo dołącza do chłopców w rozwiązywaniu zagadki dziwnego zdjęcia. Gdy Maks zaczyna się już domyślać co się stało na zdjęciu, Goo gratuluje Maksowi.

Piekielny senEdytuj

W nocy Goo wraz z Koko zaczyna rzucać jajkami w drzwi Maksa. Gdy ten otwiera, Goo krzyczy na niego za nie zaproszenie dziewczyn na "imprezę". Dziewczyna wspomina mu o równouprawnieniu i Maks zgadza się, by weszły, jednak prosi by były cicho. Goo jest również pod wrażeniem mieszkania Maksa, jak również wraz z pozostałymi stara się ukryć istnienie nocnego przyjęcia przed Tadkiem pomagając Maksowi.

Autobus dla nas dwóchEdytuj

Goo chętnie przychodzi do Domu Pani Foster, by pomóc w kryciu Maksa i Bloo, gdy ten drugi porwał autobus. Wyobraża sobie również wymyślonych przyjaciół uderzająco podobnych do Maksa i Bloo.

Ser – wielka szychaEdytuj

Goo poucza Maksa i Frankę jak powinni postępować z Serem.

Udawaj albo nieEdytuj

Na początku odcinka Maks i Bloo podobnie jak reszta nie są zainteresowani zabawą w udawanie. Jednak gdy wysiada prąd, to Maks pierwszy zgadza się jednak na udawanie. Podczas zabawy dochodzi do lekkiego sporu między Goo a Maksem i Bloo o to, która z ich postaci jest lepsza.

Seria szóstaEdytuj

Bloo żegna się z MaksemEdytuj

Goo śpiewa dla Maksa na jego przyjęciu pożegnalnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki