FANDOM

Goo
Goo 3
Informacje kontekstowe
Serial:
Pierwszy odcinek: Idź Goo, idź
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 11
Dubbing: Grey DeLisle (oryginalny)
Lucyna Malec (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Goo Goo Ga Ga
Przydomek: Hilary Britney Lollipop Star
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 11 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Mama, Tata (imiona nieznane; rodzice)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego: Księżniczka Hilary Britney Lollipop Star
Specjalność:
Ddzppf logo

Goo – fikcyjna postać z serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster dubbingowana przez Lucynę Malec.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Frankiethrowgoo
506-0047

Goo pojawiła się w serialu w odc. Idź Goo, Idź, kiedy spadł na nią Maks z gałęzi wysokiego drzewa. Ten zaopiekował się nią po wypadku w domu pani Foster. Pozytywnie uosobiona dziewczyna niepotrafiąca zapanować nad swoją wyobraźnią już od bardzo dawna wymyślała mnóstwo zmyślonych przyjaciół – tworzyła nawet parodie niektórych już istniejących (np. pomarańczowego Bloo).

Zaprzyjaźniając się z Maksem postanowiła spotykać się z nim (oraz z Bloo) w domu pani Foster co jakiś czas. Razem z każdą wizytą w domu pani Foster pojawiło się wielu nowych przyjaciół przez nią stworzonych. Dla całej reszty zaczęło brakować miejsca. Skutkowało to zakazem Goo wchodzenia do domu na czas nieokreślony.

Franka oraz Pan Zając podczas wysuwania wniosków uznali, że powodem wizyt Goo był Maks. Uznali więc, że najprawdopodobniej się w niej zakochał i jednocześnie również jemu zakazali wizyt.

Maks pod wpływem emocji wyznał Goo, że jest utrapieniem wszystkich (włącznie z nim) i wcale jej nie lubi, co zraniło jej uczucia.

Po pewnym czasie chłopak kierując się sumieniem uznał, że zachował się wrednie i zaczął pocieszać Goo. Powiedział także, że zdobędzie dobrą reputację, jeśli opanuje swoją wyobraźnię. Goo wzięła sobie do serca rady Maksa i udało jej się przestać wymyślać niepotrzebnie zmyślonych przyjaciół. Dodatkowo nauczyła się bardzo dobrze nakłaniać ludzi do adopcji zmyślonych przyjaciół. Jej nowa umiejętność została podkreślona zwłaszcza w odc. "Sąsiedzkie spory".

Rodzice Goo uważali, że dziecko powinno być samodzielne, w związku z czym Goo miała samemu wybrać dla siebie imię. Jedynymi słowami jakich Goo używała, gdy była niemowlęciem były "goo goo ga ga". Goo przedstawiając się Maksowi w odc. "Idź Goo, Idź" powiedziała, że mówi tak do niej tylko mama – kiedy jest zła.

CharakterystykaEdytuj

Goo ma wyjątkowo rozbudowaną wyobraźnię, zapewne podobną do tej, którą ma Maks oraz Pani Foster. Mówi dużo słów w krótkim czasie. Jest bardzo wesoła i towarzyska.

WyglądEdytuj

Goo jest ciemnej karnacji. Ma czarne warkocze, piegi na twarzy, niebieskie spodnie na szelkach, tęczową bluzkę i żółte, wysokie buty.

Cytaty Edytuj

  • Już dawno temu wyszliśmy z jaskini! Kobiety mają prawa do wolności i równego traktowania, tak mówi ewolucja Stanów Zjednoczonych, ojczyzny wolnych ludzi! Oh, say can you see!
    • Opis: Na wieść o tym, że nie zaproszono jej i Koko na imprezę u Maksa dlatego, iż są dziewczynami. Ostatnie słowa Goo to fragment hymnu Stanów Zjednoczonych.
  • Łapiesz to? Łapiesz? Łapiesz, łapiesz, łapiesz, łapiesz, łapiesz? Wiedziałam że nie złapiesz.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedną z nielicznych bywalców Domu Pani Foster, którzy nie mają nic przeciwko Serowi.
  • Jej wytrwałość i determinacja w pomaganiu zaadoptowania zmyślonych przyjaciół była godna podziwu nawet Pana Zająca.
  • Sezon czwarty to jedyny, w którym Goo pojawia się więcej niż w jednym odcinku.

Galeria Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki