Fandom

Cartoon Network Wiki

Go Get It!

1722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Go Get It!
Go get it.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik
Ten artykuł dotyczy gry. Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Go Get It! (tłum. Zdobądź to! lub Aport!) - gra zręcznościowa oparta na serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Wprowadzenie Edytuj

Pewnego dnia, w ogródku obok domu dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, Eduardo bawi się w aportowanie ze swoim zmyślonym szczeniaczkiem imieniem Gryzak. Maluch podczas wędrówki po pluszowego króliczka nie wie nawet, że czyha na niego Pan Zając, który panicznie boi się psów.

Zasady gry Edytuj

Gracz musi w tej grze pomóc Gryzakowi przynieść swojemu panu maskotkę. Steruje nim za pomocą klawiszy strzałek, a klawisz spacji powoduje jego skok. Nie wolno mu nawiązać kontaktu z przeszkodami (błoto, woda itp) ani przekroczyć limitu czasu, bo wtedy poziom rozpocznie się od początku. Musi także uważać na Pana Zająca, który od drugiego poziomu próbuje porwać szczeniaka (z powodu jego psofobii). Inni przyjaciele (Maks i Bloo) natomiast mogą mu dać kość, która stanowi dodatkowy bonus. Kawałek mięsa też daje bonus. Zegarek daje graczowi dodatkowy czas. Zarówno podczas gry jak i po ukończeniu poziomu gracz usłyszy jego szczekanie. Jeżeli graczowi uda się bezbłędnie ukończyć wszystkie dziewięć poziomów, wygra grę z największą liczbą punktów.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w prawo - bieg w prawo
  • Strzałka w lewo - bieg w lewo
  • Spacja - skok

Czas gry Edytuj

Na każdym poziomie gracz na jego ukończenie ma określony limit czasu.

  • Poziomy 1-2: 30 sek.
  • Poziomy 3-4: 40-50 sek.
  • Poziomy 5-6: 60 sek.
  • Poziomy 7-9: 70 sek.

Bonusy Edytuj

  • Kość
  • Kawałek steku
  • Zegarek

Więcej w Fandom

Losowa wiki