Fandom

Cartoon Network Wiki

Geoff

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Geoff
Geoffrey.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Wariacki wyścig
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 41
Dubbing: Dan Petrojinevic (oryginalny)
Robert Kudelski (seria "Totalna Porażka", polski)
Jarosław Boberek (spin-off, polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Geoff
Przydomek: Imprezowicz
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP; PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Czterech braci
Przyjaciele: Wszyscy (poza wrogami)
Wrogowie: Alejandro
Blaineley
Heather
Miejsce zamieszkania: niewielkie miasto koło Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: urządzanie imprez
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Geoff – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka: Wariacki wyścig.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Geoffa rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 uczestnikami przybył na teren Obozu Wawanakwa, który był od niedawna opuszczony. Pojawił się na wyspie jako czwarty i był od razu z tego zadowolony. Nazwał prowadzącego "ziomem". Gdy na jego oczach pojawiła się Bridgette, zwrócił na siebie jej uwagę. Został przydzielony do drużyny "Zabójczych Okoni". W drugiej części odcinka nie miał problemów przed skokiem z wysokiego klifu. Podczas budowy basenu bezskutecznie podgrzewał kolegów do walki. Otrzymał swoją piankę jako pierwszy.

W odcinku Wielkie spanie był jednym z uczestników, który usnął podczas wyzwania bezsennotlonu. Otrzymał piankę jako ósmy. Podczas gry w zbijaka dostał od Owena piłką w twarz (odc. Awantura przy grze w zbijaka). Zaprezentował swoją umiejętność jazdy na deskorolce, którą uszkodził przed występem (odc. Niezbyt sławni). W odcinku Kiepskie nie tylko nie zauważył zniknięcia Katie i Sadie, ale również miał problem z ustawianiem namiotu. Otrzymał swoją szóstą piankę. Nie udało mu się przezwyciężyć lęku przed gradem (odc. Czynnik fobii).

Podczas wyprawy do Wyspy Kości w odcinku W górę strumienia powiedział swoim kolegom, że zostawił laurkę swojej dziewczynie. Podczas przeprawy przez wyspę drzazga wbiła mu się w nogę. Uratował go DJ, który nie pozwolił na pójście bez swojego kolegi. Jako myśliwy wędrował po lesie wraz z przyjaciółmi oraz trafił w Heather, Beth i LeShawnę (odc. Paintball i polowanie na jelenia). Wraz z Duncanem zrobił Haroldowi głupi kawał (odc. Jeśli nie możesz znieść upału…). W odcinku Komu możesz zaufać? opiekował się zajączkiem DJ-a, którego usiłował zjeść wąż. Został wraz ze swoim kolegą zdyskwalifikowany za zdjęcie z oczu opaski. Otrzymał piankę jako piąty.

W odcinku Podstawy naprężenia wraz z Duncanem zrobił Haroldowi dowcip z bielizną na kanapce. Wędką rozwalił jego slipy. Był zdziwiony tym dlaczego według Courtney Duncan jest miły. Później kibicował punkowi, gdy ten podrywał dziewczynę. Był czwartym uczestnikiem, który dostał piankę. Podczas wyzwania w odcinku Ekstremalna tortura wylądował na stosie brudnych skarpet. Dostał piankę jako trzeci, mimo siedzenia ze skunksem na drzewie. Po rozwiązaniu drużyn dołączył do reszty chłopaków (odc. Drugie śniadanie obrzydzeniowości).

W kolejnych wyzwaniach działał indywidualnie (odc. Bez bólu nie ma gry, Szukać i nie zniszczyć, Ukryj się i bądź podstępny, Przednia zabawa, Hak, lina i trudne zadanie i Obłęd na Wawanakwa!). W jednym z nich był zniesmaczony reakcją Lindsay wobec Heather. Ostatecznie opuścił program w odcinku Próba potrójnie uzbrojonego trójboju, gdzie przed odpłynięciem zrobił sobie zdjęcie z Gwen. Powrócił na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę!. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 uczestnikami zakwalifikował się do drugiego sezonu programu. W pierwszym odcinku Uwaga, potwór! uczestniczył w wyzwaniu związanym z filmem o potworach. W odcinku Poszukiwanie kosmicznych jaj całował się z Bridgette, za co oboje opuścili program tuż przed utworzeniem drużyn. Został prowadzącym podsumowania ostatnich pięciu odcinków drugiego sezonu. Pojawił się również w dwóch jego ostatnich odcinkach – Bunt w studiu i PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?. W odcinku specjalnym był jednym z zawodników, którzy wzięli udział w wielkim wyścigu celebrytów.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Chłopakowi nie udało się zakwalifikować do trzeciego sezonu programu. Mimo to, wraz z Blaineley i Bridgette (która odpadła w odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!) został gospodarzem podsumowań ostatnich pięciu odcinków Totalnej Porażki w trasie. W drugim z nich uzbierał od widzów pieniądze na zakup paliwa do samolotu, który utknął na Jamajce w odcinku Moja Upalna Jamajka!. Pojawił się również w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Geoff pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! płynął jachtem wraz z 23 uczestnikami programu. Tańczył pięknie ze swoją dziewczyną – Bridgette. Razem płynęli obok Alejandro, Ezekiela, Heather, Courtney, Trenta oraz Katie i Sadie.

Charakterystyka Edytuj

Geoff jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest najbardziej wyluzowanym i optymistycznym chłopakiem w programie. Oczko w głowie rodziców i jeden z piątki braci. Pochodzi z niewielkiego miasta, w którym codziennie urządzane są imprezy. Od małego wie, jak powinna wyglądać prawdziwa imprezka. Najbardziej jest lubiany przez wszystkich w szkole. Jego dziewczyną jest Bridgette, którą poznał zaraz po pojawieniu się w obozie letnim. Czasami wraz z Duncanem potrafi robić Haroldowi różne dowcipy.

Wygląd Edytuj

Geoff.png

Geoff jest wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Alejandro, Tylerowi, Trentowi, Mike'owi i Brickowi. Ma szczupłą budowę ciała. Swoją sylwetką dorównuje reszcie uczestników programu (poza m.in. Owenem). Mięśnie jego brzucha są widoczne, czym dorównuje m.in. Lightningowi. Jego cera ma kolor beżowy w jasnej karnacji. Ma średniej długości blond włosy w jasnej tonacji i średnio-niebieskie oczy.

Zawsze nosi różową koszulę bawełnianą, średnio-niebieskie, sztruksowe szorty i sandały w tym samym kolorze co szorty. Jego strój uzupełniają zielono-beżowy kapelusz z niebieskim paskiem, złoty naszyjnik z metalu i szara bransoletka znajdująca się na prawej ręce. Natomiast na jedno z wyzwań w odcinku Miejsce takie sobie i kąpiel w luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada średnio-niebieskie szorty kąpielowe i sandały. Podczas akcji charytatywnej mającej miejsce w odcinku TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon, zdarza mu się zakładać czarny garnitur ozdobiony czerwoną różą, krawat i czarne lakierki.

Cytaty Edytuj

"Dosyć! Wyłączyć muzykę!"
― odc. TPwT Podsumowanie IV: Hawajski Styl

Ciekawostki Edytuj

  • Geoff jest obok Owena, Blaineley, Lindsay, Bridgette, Dawn i Jo jednym z uczestników, którzy mają włosy blond.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą szorty kąpielowe.
  • Jest jednym z trójki uczestników, którzy są gospodarzami podsumowań.
  • Jego pełne imię to Geoffrey.
  • Jest bezpośrednio odpowiedzialny za brak w trzecim sezonie takich uczestników jak: Eva, Katie, Sadie, Trent, Beth i Justin. Wybierając się na poszukiwanie pomocy, przekreślił również swoje szanse na występ w TPWT.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki