FANDOM

Frit i Frat
603-0055
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Psikusowa wojna
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 5
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Frit i Frat
Przydomek:
Rasa: zmyśleni przyjaciele
Płeć: mężczyźni
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Frit i Frat – para postaci fikcyjnych występujących w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego dnia bracia Frit i Frat wraz z lokatorami pani Foster pojechali do hotelu spędzić jedną noc. Podczas pobytu chłopcy otworzyli drzwi schowka i uwolnili z niego Bloo, który odbył karę. Gdy nasz niebieski przyjaciel opracował plan zemsty na Panu Zającu, Frit i Frat postanowili zrobić mu przykrą niespodziankę. Zrobili numer z zamawianiem dużej ilości pizzy, lecz Bloo ich nakrył. Bliźniacy wymyślili coś innego. Przebrali się za Pana Zająca, aby robić mu jeszcze bardziej przykrą rzecz. Nazajutrz rano zostali nakryci ostatecznie przez Bloo. To wydarzenie mialo miejsce w odcinku Psikusowa wojna. Frit i Frat występują także m.in. w odcinku Bloo żegna się z Maksem.

CharakterystykaEdytuj

Frit i Frat są pracowitymi zmyślonymi przyjaciółmi oraz bliźniakami, którzy nie tylko pracują, ale również robią płatać innym figle. Ich ciała są pomarańczowe, mają oni na brzuchu literę F. Każdy z braci ma dwa wystające z ust przednie zęby.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki