FANDOM

Freezer Burn
FreezerBurn
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Gra ikona TDWT

Freezer Burn (tłum. Mroźny podmuch) – gra online oparta na trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Głównym kontrolerem w grze jest mysz.

Wprowadzenie Edytuj

Młody Latynos – Alejandro – uwielbia dbać o swoją urodę. Najczęściej przygląda się w lustrze. Gdy pewnego dnia wraz z resztą uczestników znajduje się w mroźnym Yukonie, nad jego głową przelatuje mewa i porywa mu torbę, w której są jego wartościowe rzeczy: okulary przeciwsłoneczne, szczotka i lustro. Chłopak rusza w pogoń za ptakiem. Podczas pościgu przewraca się i omal nie wpada do lodowatej wody. Teraz musi przeskoczyć przez zamarznięte jezioro i odzyskać swoją skradzioną własność.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc Alejandro odzyskać torbę porwaną przez mewę. Gracz steruje chłopakiem za pomocą myszy. Klikając na bryle lodu, pomaga młodzieńcowi skoczyć z jednego kawałka lodu na drugi. Ma trzy szanse. Po drodze zbierane są monety. Utrudnieniem w grze są niedźwiedzie polarne, foki, macki ośmiornicy i rekiny, których gracz musi unikać. Musi również uważać, aby nie stać na jednej bryle lodu zbyt długo, bo inaczej Alejandro wpadnie do lodowatej wody i przeziębi się. Gra zostanie ukończona, gdy graczowi uda się ukończyć cztery poziomy bez utraty szansy.

Przeszkody Edytuj

  • Foki
  • Niedźwiedzie polarne
  • Macki ośmiornicy
  • Rekiny

Ciekawostki Edytuj

Błędy Edytuj

  • Na planszy tytułowej, gdy Alejandro trzyma na lewej ręce lustro, na prawej ręce jest pięć palców zamiast czterech.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki