FANDOM

Formularz adopcyjny
Formularz
Typ: dokument
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ddzppf logo

Formularz adopcyjny – dokument, który jest podpisywany przez klienta chcącego zaadoptować zmyślonego przyjaciela.

Sposób obowiązywaniaEdytuj

Formularze adopcyjne obowiązują w domu pani Foster jako dokument będący świadectwem adopcji danego zmyślonego przyjaciela. Ich podpisywanie odbywa się w gabinecie pana Zająca. Wyjątkiem jest odcinek "Czas adoptokalipsy", którego wątkiem jest Adopcyjna Sobota, oraz odcinek "Księżna lamentów", gdzie państwo Applebee podpisują formularz w trybie natychmiastowym, w głównym holu. Od czasów wymyślenia przez Goo nowego systemu adopcji (odc. "Sąsiedzkie spory"), wystawiana jest tylko pieczątka.

Osoby, które dokonały podpisu formularza Edytuj

Pierwszy podpis

Milioner podpisuje formularz adopcyjny Księżnej, wspiera go żona

Wśród klientów są:

  • Milioner – przybył wraz z żoną w poszukiwaniu zmyślonego przyjaciela dla swojej córki, a Franka zaproponowała mu Księżną.
  • Tadek – podpisał formularz w celu planu zemsty na Bloo, który zniszczył szansę Księżnej na opuszczenie placówki i przez którego córka milionerów nie chciała jej zabrać do domu.
  • Państwo Applebee – są sąsiadami Maksa, którzy zaadoptowali Księżną.
  • Łosiu – natknął się na Point Dextera i zaadoptował go.
  • Jerry – zaadoptował Masełko, który zajął nowy pokój czwórki zmyślonych przyjaciół.
  • Johnsonowie – prawie zaadoptowali Bloo dla swojego syna, kiedy Maks o mało nie zdążył pojawić się w domu pani Foster.
  • Mały Jaś – zabrał do domu Bezwąsego Neda jako idealnego zmyślonego przyjaciela dla siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki