FANDOM

Jerkins
Jerkins
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Mistrz kręgielni
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 5
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Flo[1] Jerkins
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: siwe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Pani Foster, Winnie, Myrtle, Shirley
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Flo Jerkins – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Historia pojawienia się Jerkins rozpoczęła się od powrotu zdenerwowanej pani Foster do swojej placówki. Po przegranej walce z rywalką założycielka domu postanawia się zemścić i założyć na nowo drużynę Drużyna pani Foster. W kręgielni doszło do jej spotkania Jerkins. Rozpoczął się pojedynek. Rozgrywka polegała na zbijaniu wszystkich kręgli. Gdy nie dochodzi do skutku, na ratunek drużynie pani Foster przybył Maks, który pobrał lekcje gry od Kręgla Paula. Dzięki niemu członkowie drużyny wygrali pojedynek, zupełnie przez przypadek. Drużyna Jerkins przegrała nawet mimo pojawienia się w jej szeregach Bloo. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Mistrz kręgielni.

CharakterystykaEdytuj

Flo Jerkins jest zarówno groźną rywalką pani Foster, jak i jedną z jej przyjaciółek. Jest wyższa od założycielki domu dla zmyślonych przyjaciół. Jej włosy są siwe i dużej wielkości. Nosi też okulary. Zawsze chodzi ubrana w białe i różowe ubrania. Do jej drużyny kręglarskiej dołączyły jej przyjaciółki, choć te dawniej były w drużynie pani Foster. Jerkins przekupiła je serwetkami. W odcinku Wyprawa do Europy wybrała się z panią Foster i koleżankami do Europy. Podobnie jak jej przyjaciółki, potrafi jeździć na motorze, o czym dowiadujemy się w odc. Bloo żegna się z Maksem.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki