Fandom

Cartoon Network Wiki

Flim-Flam

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Flim-Flam
Flim-Flam.jpg
Informacje kontekstowe
Serial: 13 demonów Scooby Doo
Pierwszy odcinek: Scooby Doo uwalnia demony
Ostatni odcinek: Horror Scooby'ego
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 13
Dubbing: Susan Blu (oryginalny)
Lucyna Malec (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Flim-Flam
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyna
Wiek: 12 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Scooby Doo
Kudłaty Rogers
Daphne Blake
Scrappy Doo
Vincent Van Ghoul
Wrogowie: Bogel
Weerd
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Flim-Flam – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym 13 demonów Scooby Doo.

Historia Edytuj

Historia Flim-Flama rozpoczyna się w odcinku Scooby Doo uwalnia demony. W tym odcinku dołączył do Scooby'ego, Kudłatego, Scrappy'ego i Daphne, aby im pomóc w złapaniu wszystkich trzynastu demonów. Vincent Van Ghoul podarował mu kufer i magiczną kulę, aby móc się z nim skontaktować.

Podczas każdego polowania na demony, Flim-Flam z paczką padał ofiarą każdego z nich: od czarów Maldora aż po bycie uwięzionym w komiksie przez Demondo. W odcinku Ten wspaniały Scooby miał zostać zabity przez Ślizgacza, jednak został uratowany przed śmiercią przez Scooby'ego.

Charakterystyka Edytuj

Flim-Flam jest główną postacią w kreskówce. Jest pomysłowym dwunastolatkiem i jednym z członków gangu Scooby'ego. Najmłodszy w drużynie. Towarzyszy reszcie w poszukiwaniach trzynastu duchów, które uciekły z kufra. Posługuje się głównie komputerem oraz magiczną, kryształową kulą, którą dostał od pana Van Ghoula w celu komunikowania się z nim. Występuje tylko w serialu 13 demonów Scooby Doo. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Scooby Doo uwalnia demony, a po raz ostatni w odcinku Horror Scooby'ego.

Wygląd Edytuj

W przeciwieństwie do Scooby'ego, Kudłatego, Vincenta Van Ghoula, Daphne i Scrappy'ego, Flim-Flam jest średniego wzrostu. Ma szczupłą budowę ciała, oliwkową cerę i krótkie czarne włosy. Nosi żółty dres sportowy, czerwone skarpetki i białe tenisówki. Jego strój uzupełnia zegarek.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki