FANDOM

Ezekiel
Ezekiel Eliminated.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Będziecie poszukiwać Zeeka
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 37
Dubbing: Peter Oldring (oryginalny)
Andrzej Deskur i Paweł Ciołkosz (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Ezekiel
Przydomek: Domowy Kujon
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW; TP:PG)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Przyjaciele: Owen
Bridgette
Anna Maria
Wrogowie: Alejandro
Courtney
Duncan
Eva
Gwen
Harold
Heather
Katie i Sadie
Chris McLean
Chef Hatchet
Cameron
Lightning
Mike
Scott
Zoey
Miejsce zamieszkania: przedmieście Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka: Plejada gwiazd

Ezekiel – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka: Plejada gwiazd.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Ezekiela rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi osobami przybył na teren opuszczonego obozu letniego. Pojawił się jako szesnasty obozowicz zaraz po Katie i Sadie. Od razu zapytał prowadzącego program, czy to ptak przeleciał. Chris prosił go, aby zbyt często nie mówił. Został członkiem drużyny "Zabójczych Okoni".

W drugiej części odcinka zaliczył swój skok z klifu, lecz z niewielkim skutkiem – uderzył ciałem o wielki głaz. Później brał udział w budowie mini basenu. Podczas czynności został rozśmieszony przez żart Harolda. Jednak jemu i jego drużynie nie udało się wygrać pierwszego wyzwania. Podczas obiadu oznajmił, że chłopaki w tej drużynie są silniejsi od dziewczyn, co rozzłościło żeńską część drużyny. A w dodatku grzebał w nosie. Wraz z Courtney stał się osobą zagrożoną. Ostatecznie opuścił program z niezadowoloną miną zajmując ostatnie dwudzieste drugie miejsce. W odcinku Ekstrawaganckie Obozo-jmanie wraz z resztą uczestników, którzy odpadli tuż po nim, spędził miły czas w pięciogwiazdkowym kurorcie Playa Los Przegranos. W odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę! powrócił wraz z innymi na ogłoszenie wyników. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Chłopakowi wraz z Tylerem, Noah, Cody'ym, Evą, Katie i Sadie oraz początkowo Courtney nie udało się zakwalifikować do drugiego sezonu, czyli na Plan Totalnej Porażki. Ale za to uczestniczył w podsumowaniach ostatnich pięciu odcinków programu. Odgrywał tam niewielką rolę. Podczas jednego z podsumowań nie zauważył, że ktoś wykradł mu portfel z jego kieszeni. Pojawił się również w odcinku półfinałowym Bunt w studiu i na ogłoszeniu wyników w odcinku finałowym PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?. W tym drugim był zaszokowany remisem pomiędzy Duncanem i Beth. W odcinku specjalnym wziął udział w wyścigu celebrytów, który wygrał.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 innymi osobami zakwalifikował się do trzeciego sezonu. W pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie podczas podróży samolotem zdenerwował prowadzącego swoją przemądrzałością, za co ten wyrzucił go z samolotu. Chłopakowi udało się złapać się za podwozie pojazdu i polecieć z resztą do Egiptu. Został przydzielony do drużyny "Zwycięzców".

W drugiej części odcinka podczas wykonania pierwszego wyzwania zdenerwował skarabeusze. Chciał uderzyć krokodyla kijem w nos, lecz gad zjadł nagrodę jego drużyny. Przez incydent z krokodylem jego zespół uległ dwóm pozostałym. Podczas głosowania oddał głos na DJ-a. Stał się razem z nim osobą zagrożoną. Był bardzo zdziwiony swoją eliminacją i wyraził swoją dezaprobatę drużynie. Został wyrzucony z samolotu przez szefa kuchni. Jednak złapał się za jedno ze skrzydeł samolotu krzycząc, że nie chce odejść i chce dalej grać. Jako człowiek pojawiał się w odcinkach Zakręcony czas w Japonii, Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, Nowe dzieci Rocka i Moja Upalna Jamajka!.

Od odcinka Gdy widzę Londyn to... stał się zombie. Wielokrotnie próbował wrócić do samolotu, a w dodatku jako Jakub Rozpruwacz zaatakował innych podczas zadania (wcześniej porwał Alejandro). Jednak Chris ostatecznie go wyrzucił, ale Ezekiel mimo to znów znalazł się w hangarze samolotu. Chłopak pełnił również swoją rolę epizodyczną w niektórych odcinkach trzeciego sezonu programu. Pojawił się również wraz z innymi uczestnikami w finałowym odcinku Aloha, Finał! na ogłoszeniu wyników. Podczas wręczenia głównej nagrody zwycięzcy w obu zakończeniach zabrał walizkę z okrągłym milionem dolarów.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Ezekiel pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! został przywiązany łańcuchem na brzeg pokładu jachtu. W odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady podarował Annie Marii bezwartościową cyrkonię. W odcinku półfinałowym Zaczarowany Las był uwięziony w kopalni. W odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa uratował Annę Marię od atakujących ją zmutowanych wiewiórek.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Chłopak, tak samo jak w poprzednim sezonie, odegrał swoją rolę epizodyczną w piątym sezonie reality show. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie był jednym z ludzi, który wyskoczył z helikoptera, ale nie znalazł się na powierzchni wody, tylko zniknął na oczach innych. Natomiast w odcinku Będziecie poszukiwać Zeeka porwał prowadzącego oraz uczestników programu. Ostatecznie został pokonany przez Gwen z użyciem armaty pełnej spaghetti.

Charakterystyka Edytuj

Ezekiel jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest chłopakiem, który w wczesnych latach wychował się i uczył na farmie. Jest również oczkiem w głowie rodziców, którzy uważają, że domowe wychowanie jest jedynym sposobem na zapewnienie wyższego poziomu nauczania. Odosobnienie od innych czyni z chłopaka dziwaka, który odznacza się stereotypowym myśleniem m.in. na temat kobiet. oraz kompletnym brakiem pojęcia o życiu. Nie do końca dba o higienę. Ma kłopoty z pamięcią. Czasami zdarza mu się podczas, gdy podczas trzeciego sezonu zostaje wyrzucony z samolotu, ponownie pojawia się na jego pokładzie. W wyniku spotkania ze szczurami staje mutantem.

Wygląd Edytuj

Ezekiel.png

Ezekiel jest średniej wielkości chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Staci, Noah i Haroldowi. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje reszcie innych zawodników, w tym Tylerowi, Mike'owi i Geoffowi, poza Owenem. Jego cera ma kolor beżowy w średniej karnacji. Ma duże, szare oczy i krótkie brązowe włosy, które później traci podczas trzeciego sezonu. Nie używa kosmetyków i środków czyszczących.

Zwykle nosi zielono-beżowo-szarą bluzę z kapturem, pod nią biały t-shirt, turkusowo-niebieskie jeansy, białe skarpety i zimowe buty w tym samym kolorze co bluza. Strój chłopaka uzupełnia turkusowo-niebieska wełniana czapka z czarnym paskiem i pomponem, której nie zdejmuje aż do dwudziestego odcinka trzeciego sezonu. Natomiast na pierwszą część zadania eliminacyjnego i kąpiel w luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada zielono-beżowo-szare szorty kąpielowe. W jednym z odcinków podczas wyzwania, które ma miejsce w Londynie, nosi strój Jakuba Rozpruwacza składający się z cylindra, garnituru i peleryny.

Cytaty Edytuj

"Dla skarabeuszy?! Nie, chwileczkę!"
― Podczas piosenki Na miłość czas, odc. Przechadzka po Egipcie

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Ezekiel}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Ezekiel jest obok Staci i Beardo jedną z osób, który wylatuje z programu po pierwszym wyzwaniu.
  • Jest jedyną osobą, która odpada w drugim odcinku pierwszego i trzeciego sezonu programu.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą szorty kąpielowe.
  • Ezekiel jest odpowiedzialny za eliminację aż dwóch uczestników w sezonach, w których formalnie nie brał udziału.
  • Ezekiel jest jedynym uczestnikiem występującym w TPWT, do którego eliminacji w żaden sposób nie przyczynił się Alejandro.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki