FANDOM

Eva
Eva audition2.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 22
Dubbing: Julia Chantrey (oryginalny)
Marta Zygadło (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Eva
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Izzy
Noah
Wrogowie: Bridgette
Courtney
Ezekiel
Heather
Justin
LeShawna
Lindsay
Tyler
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie silniejszą dziewczyną od innych

Eva – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Miejsce takie sobie Edytuj

Historia Evy rozpoczyna się w pierwszej części odcinka programu Miejsce takie sobie. Wraz z 21 uczestnikami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego. Pojawiła się tam jako osiemnasta. Przygniotła Cody'emu nogę swoimi bagażami. Nie odpowiedziała na zagadnięcie przez LeShawnę w stołówce. Została członkinią drużyny "Zabójczych Okoni".

W drugiej części odcinka, podczas pierwszego wyzwania wykonała super skok z wysokiego klifu. Później wzięła aktywny udział w przenoszeniu skrzyń. Sprawdziła, co się stało z Courtney, a dodatkowo zapytała Katie i Sadie, czy im już lepiej. Gdy jej zespół uległ "Wrzeszczącym Susłom", chwyciła Ezekiela za szyję i podrzuciła go do góry. Razem z innymi dziewczynami oddała na niego głos. Nie pojawiła się na pierwszej ceremonii z piankami.

Wielkie spanie Edytuj

W odcinku Wielkie spanie, podczas drugiego wyzwania wytrzymała bez snu bardzo długo. Zauważyła, że Justin ma malowane oczy, czym doprowadziła go do dyskwalifikacji. Gdy szła do toalety, z przerażeniem odkryła, że ktoś jej ukradł odtwarzacz MP3. Po kolejnej przegranej konkurencji wybiła szybę i oskarżyła innych o jego kradzież. Wkrótce potem Heather poinformowała ją, że odtwarzacz MP3 leżał obok miejsca do rozpalenia ogniska, i oddała go. Eva przeprosiła wszystkich o niesłuszne oskarżenie. Przeprosiny jednak nie pomogły i drużyna zagłosowała na nią. Na dwanaście odcinków opuściła program, aby powrócić w piętnastym odcinku Bez bólu nie ma gry.

Mów mi wujku Edytuj

Po powrocie na wyspę, odkryła, że drużyny zostały rozwiązane, a ich dawni członkowie podzielili się według płci. Podczas wyzwania pojedynkowała się z LeShawną, z którą przegrała. Pozostali głosowali na nią i powiedzieli, że musi opuścić na zawsze wyspę. Zanim ostatecznie opuściła program, zagroziła reszcie, że się zemści. Powróciła w finałowym odcinku Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich na ogłoszenie wyników. W specjalnym odcinku szukała walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki i Totalna Porażka w trasie Edytuj

Evie nie udało się zakwalifikować na Plan Totalnej Porażki i Totalną Porażkę w trasie. Ale za to uczestniczyła wraz innymi osobami w podsumowaniach kilku ostatnich odcinków drugiego i trzeciego sezonu programu. W jednym z podsumowań utworzyła "Drużynę Evy". W innym pod sam koniec zapowiedziała kolejny odcinek trzeciego sezonu. Wystąpiła również w przedostatnich i finałowych odcinkach tych sezonów na ogłoszeniu wyników.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Eva pełniła również rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym jego odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! pojawiła się na jachcie obok tańczących DJ-a, Harolda i LeShawny oraz całujących się Duncana i Gwen. Skrzyżując swoje ramiona, odczuwała brak emocji.

Charakterystyka Edytuj

Eva jest jedną z uczestniczek animowanego reality show. Jest wysportowaną i dosyć agresywną dziewczyną. Najsilniejsza w drużynie "Zabójczych Okoni". Lubi rywalizacje ze słabszymi osobami, a do tego wygrywa m.in. z Tylerem. Potrafi też podnosić ciężkie rzeczy, w tym zapakowane walizki z ciężarkami. Posiada swój własny odtwarzacz MP3, który podczas wykonania zadania zdarza się jej zgubić i zostaje znaleziony przez Heather.

Wygląd Edytuj

Eva.png

Eva jest wysoką i umięśnioną dziewczyną. Podobnie jak jej główny rywal, Tyler, ma szczupłe i wysportowane ciało. Jej cera jest beżowa w średniej karnacji. Ma również niezadowolony wyraz twarzy, długie, proste czarne włosy do ramion związane granatową gumką w koński ogon i jasnobrązowe oczy. Nigdy nie używa żadnych kosmetyków, ani też nie nosi kolczyków, bransoletek i naszyjników.

Na ćwiczenia w siłowni i podczas zajęć z WF-u nosi zwykle ciemnoniebieski bawełniany strój na WF, składający się z bezrękawnika i szortów, białe bawełniane podkolanówki w duże, granatowe i czarne paski oraz czarno-białe tenisówki. Na pierwsze zadanie eliminacyjne i kąpiel w dużym luksusowym basenie, który znajduje się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos, zakłada ciemnoniebieski jednoczęściowy kostium kąpielowy i sandały.

Ciekawostki Edytuj

  • Eva i Jo są jedynymi uczestniczkami, które nie używają kosmetyków.
  • Jest obok Bridgette, Beth i LeShawny jedną z osób, które mają włosy związane w koński ogon.
  • Jest jedną z pięciu uczestniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą jednoczęściowe stroje kąpielowe.
  • Zawodniczka jest pierwszą postacią wyeliminowaną na wyspie na skutek działań Heather.
  • Eva jest jedyną zawodniczką, na twarzy której gości monobrew.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki