FANDOM

Eustachy Motyka
Eustachy
Informacje kontekstowe
Serial: Chojrak – tchórzliwy pies
Pierwszy odcinek: Kurczak z kosmosu
Ostatni odcinek: Chodzący ideał
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 51
Dubbing: Lionel G. Wilson/Arthur Anderson (oryginalny)
Andrzej Gawroński (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Eustachy Motyka
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: +80
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brak
Kolor oczu:
Rodzina: Muriel Motyka (żona)
Przyjaciele: Muriel Motyka
Wrogowie: Chojrak, Shirley
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Chojrak logo

Eustachy Motyka (ang. Eustace Baggie) – fikcyjna postać z serialu animowanego Chojrak – tchórzliwy pies.

OpisEdytuj

Charakterystyka Edytuj

Stary farmer z obsesją na punkcie pieniędzy. Mąż Muriel, której jest absolutnym przeciwieństwem. Eustachy to zgryźliwy, złośliwy, chciwy, pesymistyczny, gderliwy i samolubny starzec. W paru odcinkach odgrywa rolę czarnego charakteru. Lekceważy wszelkie ostrzeżenia innych, co do swoich dalece nierozważnych postępków. Bardzo źle traktuje Chojraka i często straszy go specjalnie przeznaczoną do tego przez siebie maską i nazywa go głupim psem. Rzadko mówi do niego po imieniu. Nieczęsto spełnia prośby Muriel, w odcinku, w którym ta doznała amnezji, poinformował ją, że jest jego niewolnicą. W odcinkach, kiedy tylko Muriel jest porywana przez potwora, Eustachy w ogóle nie przyjmuje do wiadomości tego faktu. Gdy znęca się nad Chojrakiem, często dostaje od Muriel w głowę wałkiem do ciasta. Wtedy pyta: „Co ja zrobiłem?”. W odcinku „Zemsta” chciał zabić Chojraka, więc wynajął jego największych wrogów. Jak dowiadujemy się z kilku odcinków, zły charakter Eustachego jest wynikiem złego traktowania przez matkę (zawsze zaznaczała, że nie dorasta do pięt swojemu ojcu – w przenośni i dosłownie) i (nieżyjącego już) brata Horsta w dzieciństwie.

WyglądEdytuj

Nosi okulary i brązowy kapelusz, który chroni jego łysinę. Ubrany jest w ciemnozielone spodnie i kremową koszulę.

W serialu dubbinguje go:

  • w Polsce – Andrzej Gawroński
  • w USA – Lionel G. Wilson (do 33. odcinka), Arthur Anderson

Więcej z Fandomu

Losowa wiki