FANDOM

Erin Peterson
Erin
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Słodki zapach sukcesu
Ostatni odcinek: Mały Groszek
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 3
Dubbing: Candi Milo (oryginalny)
Agata Gawrońska–Bauman (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Erin Peterson
Przydomek: Błyskotliwa Erin Peterson
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Todd, Ser, Bloo
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: prezenterka telewizyjna
dziennikarka
Ddzppf logo

Erin Peterson – fikcyjna postać serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dubbingowana w polskiej wersji przez Agatę Gawrońską-Bauman.

OpisEdytuj

Charakterystyka Edytuj

Erin jest zatrudniona w siedzibie stacji telewizyjnej Channel News 6 jako prezenterka telewizyjna. Prowadzi cotygodniowy program "Przyjaciel miesiąca", w którym miała okazję spotkać m.in. Eduardo, Chudego, Koko, a także Bloo, który okłamał ją, że jest sierotą. W odcinku Ser – Wielka Szycha oraz Mały Groszek (odcinki miały miejsce w tym samym czasie) przyjechała nagrać reportaż o domu pani Foster, który okazał się być kompletnie zrujnowany i zaniedbany. Przeprowadziła także wywiad z Franką oraz Serem. Erin wydaje się być osobą bardzo pozytywnie nastawioną do życia, optymistyczną i wesołą, a także ma dobre serce, czego przykładem jest rozczulenie się nad zmyśloną historią Blooregarda i współczucie mu (dla niego postanowiła na nowo wyemitować program, choć nie była planowana jego emisja).

Wygląd Edytuj

Erin Peterson jest blondynką. W odcinku Słodki zapach sukcesu malowała usta szminką. U Erin charakterystyczne jest znamię na twarzy, na prawo od prawego oka. Nosi czerwoną marynarkę, spódniczkę oraz czerwone szpilki. Pod marynarką można wyróżnić białą bluzkę. Widoczny jest także pewien naszyjnik na szyi oraz okrągłe, śnieżnobiałe kolczyki na uszach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki