Fandom

Cartoon Network Wiki

Elektrownia na Farmie Sztormów

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Elektrownia na Farmie Sztormów
Farma Sztormów - Elektrownia.jpg
Adres: Farma Sztormów
Liczba kondygnacji: 15
Typ: elektrownia
Wystąpienia
Serial: Ninjago: Mistrzowie spinjitzu
Jedyny odcinek: Droga milczącej pięści
Liczba wystąpień: 1

Elektrownia na Farmie Sztormów (ang. Wind Farm Power Station) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Jeden z punktów orientacyjnych w Krainie Ninjago.

Opis Edytuj

Elektrownia jest miejscem w serialu. Znajduje się na Farmie Sztormów niedaleko Pływających Ruin. Jest budynkiem, który pobiera energię elektryczną z błyskawic. W środku znajduje się rdzeń, panel kontrolny elektrowni oraz system alarmowy. Pojawia się tylko w odcinku Droga milczącej pięści.

Role w odcinkach Edytuj

  • Droga milczącej pięści - pewnej nocy Kai, Cole, Jay, Zane, Nya i P.I.X.A.L. dotarli do strzeżonej przez Ninja Droidy elektrowni na Farmie Sztormów z zamiarem wyłączenia zasilania. P.I.X.A.L powiedziała, że zostanie i że będzie ostrożna, ponieważ to zadanie było dla niej zbyt niebezpieczne. Pozostała piątka zaś zakradła się do środka i próbowała odciąć źródło mocy. Niestety zostali oni zaskoczeni przez Generała Kryptora i jego żołnierzy, którzy odkryli ich obecność. Gdy nagle do środka wszedł Min-Droid, zaczęli go prowokować stosując styl milczącej pięści. Przeciwnik miał zaatakować ninja, lecz przypadkowo uszkodził rdzeń elektrowni. Ostatecznie ninja wysadzili elektrownię w powietrze.

Wystąpienia Edytuj

Sezon trzeci - Reaktywacja Edytuj

Gry Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki