Fandom

Cartoon Network Wiki

Ekstremalna tortura

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Ekstremalna tortura
Sezon 1, Odcinek 13
WTP S01 E13 Ekstremalna tortura.png
Oryginalny tytuł: X-treme Torture
Premiera: 23 września 2007 FlagaKanada.png
20 listopada 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 113
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Erika Strobel
Chronologia
Poprzedni
"Podstawy musztry"
Następny
"Posiłek obrzydliwości"
Wyspa Totalnej Porażki

Ekstremalna tortura (ang. X-treme Torture) – trzynasty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis odcinka Edytuj

Courtney już nie stoczy walki o główną wygraną. W grze o 100 tysięcy dolarów bierze udział 11 obozowiczów. Tym razem ich wyzwanie będzie polegało na zawodach ekstremalnych.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Odcinek otwiera scena, w której niedźwiedź o świcie zakrada się do obozu i kradnie kilka pianek podczas gdy obozowicze jeszcze śpią. Wkrótce zostają wybudzeni ze snu przez prowadzącego, który leciał samolotem nad całym terenie. Po wylądowaniu wyjaśnia dzisiejsze zadanie: Dzisiaj wyzwaniem są ekstremalne zawody. Zadanie składa się z trzech części: "Ekstremale akrobacje ze skokiem na sofę", "Ekstremalne rodeo" i "Ekstremalne narciarstwo wodne". Zwycięzcą zostanie ten zespół, który ukończy większość z nich. Nagrodami są nietykalność i przenośny prysznic. Owen nie jest tym zachwycony, ale Heather mówi mu, że to nagroda za wygranie całości. Chłopak wkrótce dostaje w głowę od Harolda i trafia w koleżankę z drużyny "Wrzeszczących Susłów".

W stołówce, po skończonym śniadaniu Owen pomaga szefowi w zmywaniu naczyń. Podczas czynności kucharz znajduje list miłosny. Tym listem jest wiersz adresowany do troskliwej dziewczyny. Gdy szef odkłada kartkę na stole, Gwen i Bridgette biorą ją i odczytują napisany w niej wiersz. Zastanawiają się, kto jest jego autorem. Myślą, że to może Trent albo Geoff. Wkrótce zakładają się o dwa wieczorne desery, że ten list jest właśnie dla nich.

Pierwszym zadaniem są "Ekstremalne akrobacje ze skokiem na sofę". Do tego wyzwania przygotowują się DJ z drużyny "Zabójczych Okoni" oraz Trent z drużyny "Susłów". Obaj muszą skoczyć ze spadochronem z wysokości 200 m na sofę. Reszta zaś musi przenieść sofę. Lindsay, LeShawna, Heather i Gwen mają problem z przenoszeniem przedmiotu. Okazuje się, że na sofie spał Owen. Dziewczyny malują na jego pośladkach krzyżyk myśląc, że Trent tam wyląduje. W samolocie chłopak zostaje zepchnięty przez DJ-a z samolotu i zapominając, w jakiej kolejności musi otworzyć spadochron ląduje boleśnie na piasku.

DJ wyskakuje z samolotu i próbuje bezskutecznie zapamiętać kolejność pociągnięcia za linki. Mimo złej kolejności w końcu otwiera spadochron. Koledzy z jego drużyny zaś odpowiednio przesuwają sofę. Bridgette rozmawia z Geoffem o romansie. Gdy drużyna "Okoni" zauważa swojego kolegę, który leci w ich kierunku, i przesuwa sofę pod jego nogi. DJ bezpiecznie ląduje i zapewnia pierwsze zwycięstwo sobie i reszcie zespołu. Gdy siada na łóżku, zamyka się w środku sofy. Tymczasem szef kuchni w kostiumie pielęgniarki przenosi rannego Trenta na łóżko szpitalne. Po chwili Gwen podchodzi do niego i pyta go, czy jest autorem tego listu. Chłopak oznajmia jej, że to nie on to napisał.

Drugą konkurencją jest "Ekstremalne Rodeo". Do tego wyznaczeni są Geoff i LeShawna. Ich zadaniem będzie utrzymanie się na łosiu przez 8 minut. Pierwszy zaczyna Geoff. Gdy blondyn wskakuje na łosia, Bridgette myśli, że to on napisał miłosny list. Dodatkowo patrzy, jak jej chłopak pokazuje tatuaż, który ma na pośladku. Łoś nie jest zadowolony z Geoffa, który zdjął spodnie, i gdy szef kuchni otwiera pióro, zwala chłopaka na stos brudnych skarpet.

Przychodzi kolej na LeShawnę. Dziewczyna wsiada na łosia, którego zaczyna denerwować. Podczas jazdy mija Bridgette i Gwen, które wciąż się zastanawiają, który z chłopaków napisał miłosny list. Łoś mija dziewczyny po raz kolejny i zatrzymuje się obok pianek, które usiłuje zjeść niedźwiedź. Mimo całej jazdy bez upadku LeShawna wygrywa konkurencję. Trzecią i ostatnią konkurencją jest "Ekstremalne narciarstwo wodne". Do tego zadania wytypowani są Harold i Lindsay. Zaś motorówkami będą sterować Heather i Duncan. W tym samym czasie Gwen i Bridgette próbują bezskutecznie uzyskać od DJ-a odpowiedź, kto napisał list i do kogo.

Zadanie finałowe właśnie się rozpoczyna. Heather jeździ motorówką po błocie podczas gdy Harold będąc na nartach wodnych ma za zadanie zebrać pięć flag w kolorze drużyny "Susłów". Gdy chłopakowi udaje się zebrać wszystkie, dziewczyna postanawia przeciąć linę. Podczas czynności gałąź zdziera jej bluzkę odsłaniając jej piersi. Harold na ich widok traci koncentrację i uderza ciałem o głaz. Heather zaś próbuje zasłonić rękoma biust, lecz traci panowanie nad motorówką i uszkadzając pojazd ląduje na niedźwiedziu, który konsumuje piankę.

Tymczasem Gwen próbuje wyjaśnić Owenowi, że jeśli ten weźmie prysznic to będzie gotowy na coś specjalnego, jednak bezskutecznie. W tym samym czasie na torze Lindsay nie ma problemu z jazdną na nartach wodnych po błocie. Duncan na motorówce próbuje przyspieszyć, lecz dziewczyna szybko zbiera wszystkie flagi w kolorze drużyny "Okoni". Gdy wściekły chłopak udaje, że wpadł w głaz, Lindsay przekracza linię mety i w ten sposób zapewnia reszcie nie tylko nietykalność, ale również prysznic. Gwen i Bridgette nadal nie wiedzą, kto jest autorem tego listu. Okazuje się jednak, że to list Harolda do LeShawny, która dowiedziała się, od kogo są te listy.

Wieczorem odbywa się kolejna eliminacja. Posiadaczami pianek są Bridgette, DJ i Geoff, który z powodu nieprzyjemnej woni siedzi ze skunksem na drzewie. Pozostaje dwóch zagrożonych – Duncan i Harold. Wszystko wskazuje na to, że ostatnia pianka wędruje do Duncana. Zaś Harold jest zmuszony udać się do Portu Wstydu, wsiąść na pokład Łódki Przegranych i odpłynąć do domu. Przed opuszczeniem wyspy chłopak wspomina, co zrobił podczas pobytu w obozie letnim. Na koniec Heather i LeShawna biorą prysznic podczas gdy Bridgette i Gwen życzą wszystkim kolorowych snów.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Ekstremalne zawody
Zwycięska drużyna: Wrzeszczące Susły
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Zabójcze Okonie
Powód przegranej:

  • Geoff spadł na górę brudnych skarpet
  • Harold nie zebrał wszystkich proporców

Osoba zagrożona: Duncan
Wyeliminowany uczestnik: Harold
Powód eliminacji: Uległ w wyzwaniu, gdy zobaczył nagi biust Heather.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Ekstremalna tortura}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek jest ostatnim, w którym uczestnicy działają drużynowo.
  • Scena, w której widać nagi biust Heather, jest ocenzurowana przez wszystkie edycje językowe Cartoon Network.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki