FANDOM

Odcinek

Dzień na opak
Sezon 1, Odcinek 1c
Dzień na opak
Oryginalny tytuł: Opposite Day
Premiera: FlagaUSA 31 sierpnia 2001
Serial: Mroczne przygody Billy'ego i Mandy
Produkcja
Kod produkcji: 103
Reżyseria: Dave Brain
Scenariusz: Maxwell Atoms
Mike Stern
Chronologia
Poprzedni
"Skutki przemęczenia"
Następny
"Wynoś się z mojej głowy"
Mroczne przygody Billy'ego i Mandy
Dzień na opak (ang. Opposite Day) – trzecia część pierwszego odcinka serialu Mroczne przygody Billy'ego i Mandy.

Opis odcinka Edytuj

Billy i Mandy urządzają Dzień na opak, do którego Ponury nie potrafi się nijak dostosować.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Billy wychodzi z domu i zaczyna śpiewać o zabawie. Wyszedłszy na zewnątrz, zdziwiony widzi Ponurego, który został w domu. Pyta, czy nie chce bawić się z Mandy, na co ten mu mówi, że nie cierpi głupich zabaw z nimi. Ostatecznie jednak idzie z Billym do domu Mandy. Po drodze chłopak zaczyna mówić kompletnie nielogiczne rzeczy. Zdumiony Ponury pyta go, czy jest aż tak tępy, co on potwierdza.

Kiedy Billy puka do Mandy, ta mówi, że nikogo w domu nie ma i mają wyjść. Billy natychmiast wchodzi do środka, a Ponury przygotowuje się do wyjścia. Zdziwiona Mandy orientuje się, że Billy nic Kosiarzowi nie powiedział i wyjaśnia mu, że trwa Dzień na opak. W Dzień na opak cokolwiek się powie, znaczy to odwrotnie.

Billy, Mandy i Ponury zaczynają grać w grę wideo. Podirytowany Ponury stwierdza, że joystick mu nie działa i nie zamierza grać. Mandy go pyta, czy woli zamiast tego wykonać jej obowiązki, a on jej odpowiada, że ma je w nosie. W Dzień na opak oznacza to, że bardzo chce je wykonać, lecz Ponury nie jest tego świadomy. Po infantylnej rozmowie z Mandy, wyrusza zmywać naczynia.

Następna rozmowa na opak sprowadza się do tego, że Ponury idzie zająć się koszeniem trawy. Mandy i Billy w tym czasie wypoczywają na leżakach. Kiedy wszystko jest już zrobione, Mandy informuje Żniwiarza, iż jej pies czuje się samotny i chce, by dał mu buziaka. Kiedy Ponury się nie zgadza, Billy mu mówi, że to znaczy, iż się zgadza. Ponury wpada w szał i oczami wyobraźni widzi siebie ścinającego głowy dzieciom. W końcu ze smutkiem w głosie idzie do psa. Kiedy wystawia mu usta, pies je obślinia. Ze śmiechu Mandy zrobiła się głodna (chociaż wcale się nie zaśmiała).

Przyjaciele jedzą kanapki przy stole. Billy pyta Ponurego, czy chce trochę ketchupu. Gdy ten mówi, że nie, Billy mu leje ketchup na talerz, a im więcej Ponury każe przestać, tym więcej dostaje ketchupu. Mandy stwierdza, że ten dzień jest strętwy. Chłopak z tej okazji przygotowuje placek. Ponury zaczyna płakać i mówi, iż ich nienawidzi. Ma już tego dosyć i kosą kroi placek przypadkowo (w zamierzeniu ścięcia głów dzieciom). Billy dziękuje mu za pokrojenie i mówi, że zasłużyli na coś pysznego. Ponury w końcu doznaje olśnienia i bierze placek, stwierdzając, że to znaczy, iż w ogóle na niego nie zasłużyli.

Mandy wnet powiada, iż wspomniała wcześniej, że jest Dzień na opak, co znaczy, że to nie był Dzień na opak, a więc Ponury robił wszystko niepotrzebnie. Żniwiarz zaczyna walić siebie młotem po głowie...

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Ty i twoja dziewczyna jesteście dość nieznośni oddzielnie, ale razem – nie do wytrzymania.
    • Opis: Ponury do Billy'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki