FANDOM

Dylan Lee
26-0065
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Moja droga Franko
Ostatni odcinek: Idź Ser, idź
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Dylan Lee
Przydomek:
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie: Franka, Bloo, Maks, Chris, Książę z bajki
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Dylan Lee – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego wieczoru, gdy Maks, Bloo, Chris i Książę z bajki toczyli spór, do domu pani Foster przyszedł nowy chłopak Franki – Dylan Lee. Gdy oboje wyszli do restauracji, Bloo zrealizował plan. Dylan zaprosił Frankę do stołu. W tym samym czasie wszyscy czterej zazdrośnicy w przebraniu śledzili parę zakochaną. Wkrótce jednak zostali przyłapani przez Frankę. Gdy Franka poszła do łazienki Dylan Lee także zrozumiał działania chłopaków i zaczął ich wyzywać. France jednak nie spodobało się to, jak zachował się on wobec jej przyjaciół, więc go rzuciła. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Moja droga Franko. W odcinku Idź Ser, idź można zobaczyć kontury Dylana Lee na widowni w kinie.

Chrakterystyka Edytuj

Dylan jest postacią epizodyczną w serialu. Jest 25-letnim, byłym chłopakiem Franki. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Moja droga Franko. Tutaj wybiera się z Franką do restauracji, a w ich ślady ruszają Książę z bajki, Bloo, Maks i Chris w przebraniu. Dylan podczas nieobecności Franki nakrywa ich, lecz zostaje przez nią przyłapany na znieważaniu przyjaciół i dostaje od niej w twarz. W odcinku Idź Ser, idź można zobaczyć jego kontury.

Wygląd Edytuj

Dylan jest bardzo wysokim i szczupłym mężczyzną. Jest opalony, ma krótkie ciemne włosy i nosi stylowe, imprezowe ciuchy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki