Fandom

Cartoon Network Wiki

Duncan

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Duncan
Duncan audition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Grand Chef Auto
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 69
Dubbing: Drew Nelson (oryginalny)
Paweł Ciołkosz (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Duncan
Przydomek: Kryminalista
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP; PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW; TP:PG)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne z zielonym irokezem
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Bracia
Ciocia
Kuzyni
Przyjaciele: Beth
DJ
Geoff
Gwen
Owen
Zoey
Wrogowie: Większość obsady
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: znęcanie się nad słabszymi

duża siła

Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka: Plejada gwiazd

Duncan – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka: Plejada gwiazd, dubbingowana w polskiej wersji przez Pawła Ciołkosza. Jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Duncana rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 uczestnikami przybył na teren opuszczonego obozu letniego, który był od dawna nieodwiedzany przez kogokolwiek. Pojawił się tam jako siódmy i od razu był z tego niezadowolony. Gdy dostał upomnienie od prowadzącego, że jeżeli będzie tak robił, znów wyląduje w poprawczaku, przestał być marudą. Został przydzielony do drużyny "Zabójczych Okoni". W drugiej części odcinka skoczył z wysokiego klifu bez problemów. Bezskutecznie próbował z drużyną złożyć mini basen. Był ósmą osobą, która dostała piankę.

W drugim odcinku Wielkie spanie wytrzymał bez snu najdłużej z drużyny. Po pierwszym rozdziale historii Kanady skorzystał z toalety, gdzie usnął. Otrzymał piankę jako pierwszy. Po przebudzeniu przez resztę drużyny pomógł jej członkom wygrać trzy z pięciu rund gry w zbijaka (odc. Awantura przy grze w zbijaka). Chciał pokazać swoje umiejętności, lecz prowadzący stwierdził, że umiejętności muszą być legalne (odc. Niezbyt sławni).

W odcinku Kiepskie opowiedział kolegom historię o przestępcy z hakiem, czym przestraszył i wkurzył Courtney, która nie umiała się na niego długo gniewać. Duncan trzymał piankę jako drugi. Przezwyciężył lęk przed makietą Celine Dion ze sklepu muzycznego (odc. Czynnik fobii). Na Wyspie Kości użył zapalniczki, aby rozpalić ognisko (odc. W górę strumienia). Buntował się przeciwko przebraniu jelenia, lecz po otrzymaniu ostrzeżenia o dyskwalifikacji założył jego poroże, nos i ogon (odc. Paintball i polowanie na jelenia). Przygotował dla prowadzącego deser, a oprócz tego wraz z Geoffem zrobił Haroldowi okrutny kawał (odc. Jeśli nie możesz znieść upału…).

Podczas jednego z zadań w odcinku Komu możesz zaufać? zapatrzył się na bieliznę Gwen i nie zauważył, że lina okręciła się wokół kostki. Znalazł dla zrozpaczonego DJ-a nowego pupila. Otrzymał piankę jako pierwszy. Podczas wyzwania został wielokrotnie ukarany przez szefa kuchni robieniem pompek (odc. Podstawy naprężenia). Kierował motorówką podczas, gdy Lindsay miała za zadanie zebrać wszystkie chorągiewki (odc. Ekstremalna tortura). Po rozwiązaniu drużyn wraz z kolegami wziął udział w wyzwaniu związanym z obrzydliwym jedzeniem i wygrał dwudniowy kurort (odc. Drugie śniadanie obrzydzeniowości).

W odcinkach Bez bólu nie ma gry, Szukać i nie zniszczyć, Ukryj się i bądź podstępny, Przednia zabawa, Hak, lina i trudne zadanie, Obłęd na Wawanakwa!, Próba potrójnie uzbrojonego trójboju i Obozowi rozbitkowie działał indywidualnie. W jednym z nich skonstruował rower. Oprócz tego był zdziwiony zachowaniem Lindsay wobec Heather, jednak ostatecznie blondynka zrobiła na nim wrażenie. W odcinku Jesteśmy tam, Yeti? dotarł do mety jako ostatni i tym samym odpadł z półfinału. Na ogłoszenie wyników powrócił w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę! i dopingował Owena. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 innymi osobami zakwalifikował się do drugiego sezonu programu. Początkowo działał indywidualnie (odc. Uwaga, potwór! i Poszukiwanie kosmicznych jaj), dopiero w trzecim odcinku Zamieszki na planie został przydzielony do drużyny "Trzeszczących Żarów". Zbudował ze swoją drużyną zamek z piasku (odc. Plaża, upał i trudne zadanie). Uczestniczył również w wyzwaniu związanym z westernem (odc. 3:10 do Obłędowa) i filmem katastroficznym (odc. Wypożyczona kuchnia szefa). Niestety, w tym drugim jego drużynę opuściła Gwen.

W odcinku Pewnej nocy, zaatakowała grypa podczas wyzwania na planie filmu o lekarzach zrobił Haroldowi głupi kawał. Pod koniec odcinka Projekt piaskowa czarownica zauważył również rezygnację DJ-a z dalszej gry. Działał drużynowo w pozostałych odcinkach Pełny dramat, Ocean ośmiu, lub dziewięciu, Milion dolarów P. C. (Przed Courtney) i Dzieci za milion dolarów. Od odcinka -M- Wykręcone połączenie po rozwiązaniu drużyn dołączył do niego Justin. Kontynuował grę eliminacyjną aż do gry finałowej, gdzie stoczył walkę z Beth. Ostatecznie zajął drugie miejsce (w wersji amerykańskiej wygrał). W odcinku specjalnym był jednym z uczestników, którzy wzięli udział w bitwie pomiędzy drużynami: Totalnej Porażki i Oblechów.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 uczestnikami zakwalifikował się do trzeciego sezonu programu. W pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie podczas lotu nie chciał śpiewać piosenki Leć z nami już. Zaś w drugiej części odcinka będąc w środku samolotu obserwował eliminację Ezekiela, lecz później został zepchnięty przez prowadzącego. Do gry powrócił w odcinku Gdy widzę Londyn to..., aby się na nim zemścić. W końcu został przydzielony do drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Obejrzał także eliminację Noah. Później w toalecie całował się z Gwen.

W odcinku Z Archiwum 52 szukał z drużyną kosmity, jednak przegrał wyzwanie z drużyną "Amazonek". Rywalizował w maratonie przez australijskie Safari (odc. Piknik pod Wiszącą Skałą) i w szwedzkim pojedynku (odc. Kapitan Owen). W odcinkach Bitwa nad Niagarą i Chińska Bujda po rozwiązaniu drużyn działał indywidualnie. Ostatecznie opuścił program w odcinku Społeczeństwo Kłamiącej Afryki. Pojawił się również w trzech ostatnich odcinkach programu – TPwT Podsumowanie IV: Hawajski Styl, Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Duncan wraz z 23 innymi osobami pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! płynąc jachtem całował się z Gwen podczas, gdy DJ, Harold i LeShawna tańczyli, a Eva krzyżując swoje ręce odczuwała brak emocji. W odcinku Grand Chef Auto zniszczył dzieło prowadzącego robiąc graffiti. Pod koniec odcinka wysadził je w powietrze.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 innymi uczestnikami dostał się do piątego sezonu programu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie wylądował z resztą na powierzchni wody. Po dotarciu na wyspę został przydzielony do drużyny "Nikczemnych Sępów". Podczas pierwszego wyzwania zauważył, jak Alejandro po roku siedzenia wyskoczył z Porażko-Miernika w wyniku jego wybuchu, a później otworzył wraz z Jo drzwi do hotelu zapewniając jemu i jego drużynie zwycięstwo. Wieczorem oglądał ceremonię, której uczestniczy drużyna "Bohaterskich Chomików".

W odcinku Zły lęk wraz z Gwen, Jo i Scottem jadł śniadanie. Podczas wyzwania szukał kawałków makiety Big Bena. Jednak był nękany przez Lightninga, który doprowadził jego drużynę do przegranej. Ponieważ nie był przedstawiany jako zły człowiek i wyglądał przyjacielsko, przeszedł do drużyny "Chomików" (odc. Chroń prywatności Pijawko-Ballem). Uczestniczył w wyzwaniu związanym z jedzeniem (odc. Straszne jedzenie). Było mu przykro, że Cameron opuścił jego drużynę i przeszedł do drużyny "Sępów" (odc. Księżycowy obłęd).

Wziął udział w jajecznym zadaniu (odc. Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów). Uczestniczył również w bokserskich walkach (odc. Frajerskie uderzenia). W odcinku Wasze regaty obiektem moich żartów wysadził w powietrze hotel Playa Los Przegranos, który działał jako dom Chrisa, za co został zabrany przez policję nasłaną przez prowadzącego. W odcinku Zrujnowany finał był jednym z ośmiu uczestników, którzy są wewnątrz puszczanych przez resztę baloników.

Charakterystyka Edytuj

Duncan jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest typowym młodocianym przestępcą, buntownikiem i uciekinierem z zakładu poprawczego. Lubi dokuczać słabszym. Robi innym kawały. Potrafi również kraść, malować po ścianach budynków, niszczyć pojazdy i podpalać. Jest ścigany przez policjantów. Nie jest on złym do szpiku kości człowiekiem. W jednym z odcinków pierwszego sezonu programu zdarza mu się szukać zemsty na Haroldzie za wyrzucenie Courtney. Należy do zespołu punkowego "Sznyclowe Bandziory".

Wygląd Edytuj

TDA DIY Char Duncan.png

Duncan jest dość wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Lightningowi, Alejandro, Tylerowi i Mike'owi. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje reszcie uczestników, w tym Haroldowi, Cody'emu, Cameronowi i Noah (poza Owenem). Jego cera ma kolor beżowy w średniej karnacji. Ma krótkie czarne włosy z charakterystycznym zielonym irokezem i błękitne oczy. Zwykle nosi beżowo-żółtą bluzę, na to czarny t-shirt z nadrukiem, turkusowe spodnie do kostek, żółte skarpetki i czerwono-żółte tenisówki. Jego strój uzupełniają percingowe kolczyki, kolczasty naszyjnik dookoła szyi i czarna bransoletka na prawej ręce. Natomiast na jedno z wyzwań (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) i na kąpiel w luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada czarno-turkusowe szorty kąpielowe.

Cytaty Edytuj

"Nienawidzę niespodzianek."
― po pojawieniu się na wyspie; odc. Miejsce takie sobie
"Jest twoja, ziom."
― Do DJ-a o Evie; odc. Miejsce takie sobie

Ciekawostki Edytuj

  • Duncan, B, Alejandro i Lightning są uczestnikami, którzy noszą kolczyki.
    • Duncan ma aż pięć kolczyków – przekłuta brew, nos i trzy kolczyki w uszach.
  • Duncan jest jednym z siedemnastu uczestników, który podczas wyzwania (m.in. w odcinku Plaża, upał i trudne zadanie) noszą szorty kąpielowe.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie
Trzeszczące Żarówy
DJDuncanHaroldGwenHeatherLeShawna
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
AlejandroDuncanNoahOwenTylerIzzy
Bohaterskie Chomiki
DuncanMikeSamLindsaySierraZoey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki