FANDOM

Duch Indiańskiego Czarownika
Indiański czarownik
Informacje kontekstowe
Serial: Scooby Doo
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Jak Scooby Doo się byczył
Liczba odcinków: 1
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Duch Indiańskiego Czarownika
Przydomek:
Rasa: duch/alter-ego
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: straszenie ludzi za pomocą maszyny i z użyciem różdżki
Scooby Doo logo

Duch Indiańskiego Czarownika (ang. Medicine Man Ghost) – alter-ego kucharza Lenny'ego.

Historia Edytuj

Penwej nocy, gdy Kudłaty i Scooby stali przed kopcem cmentarnym, na ich oczach ukazał się Duch Indiańskiego Czarownika i zaczął ich straszyć. Przerażeni członkowie Tajemniczej Spółki pobiegli do Freda, Velmy i Daphne. Opowiedzieli im, jak upiór wyglądał. Później podczas sprawdzania każdego zakamarka znów na oczach Kudłatego i Scooby'ego pojawił się upiór i zaczął ich ścigać. Przeszkadzał ich przyjaciołom w rozwiązywaniu zagadki znikających krów.

Chwilę później czarownik rozmawiał z Samem Podkówką przebranym za krowę, który prosił go, aby przestraszył intruzów śledzących ich maszyną przypominającą Latającego Byka Tamukę. Jednak Fred w ostatnim momencie mu w tym przeszkodził przywiązując jego maszynę jak prawdziwą krowę. Okazało się po zdemaskowaniu przez wujka Daphne, że Duchem Czarownika był kucharz Lenny.

Charakterystyka Edytuj

Duch Indiańskiego Czarownika jest postacią epizodyczną w serialu Scooby Doo. Jest duchem, który straszy w Dolinie Śmierci. Zamieszkuje domki na skalnych półkach. Jego specjalnością jest straszenie ludzi za pomocą latającej maszyny. Nic nie mówi poza słowami Bunka Banga!, których używa również do straszenia ludzi z użyciem swojej indiańskiej różdżki. Występuje jedynie raz w odcinku Jak Scooby Doo się byczył.

Wygląd Edytuj

Duch Indiańskiego Czarownika jest szczupły, umięśniony i wysoki. Nosi kolorową indiańską maskę z rogami i białym futrem. Chodzi ubrany na biało. Jego strój to biały bezrękawnik, białe sztruksowe spodnie i białe skórzane buty. Strój uzupełniają czarne bransoletki i różdżka, którą trzyma w ręku.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki