FANDOM

Drop of Shame
Drop of shame game 2.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Ten artykuł dotyczy gry. Totalna Porażka w Trasie

Drop of Shame (tłum. Skok Wstydu) – gra zręcznościowa oparta na trzecim sezonie animowanego reality show Totalna Porażka. Wyprodukowana została na podstawie głównego punktu eliminacji.

Wprowadzenie Edytuj

W grze pojawiają się dwie wersje wstępu. W pierwszej Ezekiel zostaje wykopany z samolotu przez prowadzącego. W drugiej zaś Sierra biegnie prosto do wyjścia i wyskakuje z samolotu zapominając zabrać ze sobą jeden ze spadochronów, który prowadzący trzyma w ręku. Teraz oboje muszą bezpiecznie wylądować, aby uniknąć bolesnych skutków.

Zasady Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc Ezekielowi lub Sierrze zaliczyć bezpieczne lądowanie. Gracz korzysta z klawiszy strzałek, aby sterować postaciami. Zwraca uwagę na wskaźnik ciężkości każdego przedmiotu, który jest zdobywany. Lekkimi rzeczami są parasol i balonik. Natomiast bardzo ciężkimi są kowadło, kula do kręgli i fortepian. Gra kończy się w momencie, gdy gracz zaliczy twarde lub bezpieczne lądowanie.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w górę – do góry
  • Strzałka w dół – w dół
  • Strzałka w prawo – w prawo
  • Strzałka w lewo – w lewo

Ciekawostki i błędy Edytuj

  • Choć wykonany przez Sierrę skok został pokazany w grze, moment nie pojawił się w odcinku Dziwne przypadki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki