FANDOM

Dee Dee
Dee Dee.png
Informacje kontekstowe
Serial: Laboratorium Dextera
Pierwszy odcinek: Podróż w czasie
Ostatni odcinek: Struś
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 167
Dubbing: Kathryn Cressida (oryginalny)
Beata Wyrąbkiewicz (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Dee Dee
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 12 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Dexter (brat)
Mama Dextera i Dee Dee (matka)
Ojciec Dextera i Dee Dee (ojciec)
Dziadek Dextera i Dee Dee (dziadek)
Przyjaciele: Gazalagupagu (zmyślony przyjaciel)
Kucykowa Księżniczka (idolka)
Lee Lee
Mee Mee
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego: Dynamitowa Dama
Dee Dee Loczek
Specjalność:
Laboratorium Dextera

Dee Dee – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Laboratorium Dextera, grana w polskiej wersji przez Beatę Wyrąbkiewicz. Jest starszą siostrą tytułowego bohatera serii.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

O przeszłości Dee Dee można się dowiedzieć niewiele z trzeciego epizodu dziewiętnastego odcinka serialu Więźniowie laboratorium. Możemy ją zaobserwować, jak idąc na czworaczka siostra Dextera podeszła do jego pierwszego dzieła i przypadkowo nacisnęła niewłaściwy przycisk budząc go.

Obecne życie Edytuj

Właściwa historia Dee Dee ma miejsce w pierwszym epizodzie pierwszego odcinka Podróż w czasie. W tym odcinku musiała się ratować przed potworem poprzez korzystanie z wehikułu czasu i cofnięcie się o godzinę za jej pomocą. Stała się olbrzymem w epizodzie Wielka Siostra. Zgłosiła się do Chluby Narodu jako superbohaterka zwana Dynamitową Damą (epizod Gwiezdni pomocnicy). W epizodzie Szczep zwany dziewczyny razem z Lee Lee i Mee Mee przeglądała pismo Eleventeen.

Dee dee.jpg

Wprowadziła do opowiadania swoje alter-ego – Dee Dee Loczek (epizod Dee Dee Loczek i Potwór z Ness). Wypróbowała swój najnowszy taniec (epizod Nowa pasja Siostrzyczki). W epizodzie Sassy, wróć! zaprzyjaźniła się z potworem leśnym imieniem Sassy. Opiekowała się małym żółwikiem myląc go z ptakiem (epizod Techno Żółw). Pomogła Dexterowi znaleźć Charliego (epizod Kozi wampir). Razem z koleżankami utworzyła drużynę zwaną Oddziałem Dziewczynek (epizod Oddział Dziewczynek).

Rywalizowała z młodszą siostrą Mandarka (epizod Rywalka Dee Dee). W swoim śnie uratowała świat przed meteorem (epizod Krótki film o Dee Dee). W epizodzie Milczący filmik podmieniła niebieskie żarówki na różowe. Zajęła się Mandarkiem podczas nieobecności matki (epizod Opiekunka). Uczestniczyła w odjazdowych wyścigach (epizod Odjazdowy wyścig Dextera) i ćwiczyła judo (epizod Lekcja judo). Historię Dee Dee zamyka wyprawa do zoo i zabawa ze strusiem (epizod Struś).

Charakterystyka Edytuj

Dee Dee jest starszą siostrą Dextera. Jest typową dwunastolatką, która lubi wprowadzić chaos w życie jej brata – poprzez ciągłe zakradanie się do jego pracowni, naciśnięcie niewłaściwych przycisków i zniszczenie rzeczy, jakie stoją na swojej drodze. Jest również najstarszym oczkiem w głowie rodziców. Uwielbia lalki, jednorożce, kucyki i balet. Jej alter-ego to Dynamitowa Dama (odc. Gwiezdni pomocnicy) i Dee Dee Loczek (odc. Dee Dee Loczek i Potwór z Ness). Jej idolką jest Kucykowa Księżniczka, zaś jej przyjaciółkami – Lee Lee i Mee Mee. Prawdopodobnie jest uczennicą szóstej klasy szkoły podstawowej. Podkochuje się w niej Mandark.

Wygląd Edytuj

Dee Dee jest wysoką i szczupłą dziewczyną. Ma niebieskie oczy i blond włosy, które przywiązuje w dwa kucyki. Zwykle nosi różową sukienkę, białe pończoszki i różowe baletki. Podczas wyprawy na poszukiwanie Charliego nosi strój turystyczny, czyli różową sukienkę w żółte kwiaty i różowe sandały. Na wyjazd na kemping wkłada żółty T-shirt, dżinsowe szort i brązowe skórzane buty wojskowe.

Cytaty Edytuj

"Cześć, Dexter!"
― Po włamaniu się do laboratorium jej brata.
"To mały żółwik!"
― Po przypadkowym odkryciu sokoła, który wylądował pod koszem.
"Masz umyć lekcje, nakarmić śmieci, wynieść obiad, posprzątać pokój Dee Dee, ostrzyc dywan, odkurzyć trawnik i podlać kota!"
― odc. Moja siostra jest moją matką

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki